من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

درونم

امروز جلسه دوم کارگاه برق بود، کارگاه مورد علاقه‌م. انقد با حال خوب مدار می‌بستم و با لذت سوال می‌پرسیدم و یه جاهایی یه جوری خنگ می‌زدم که استادمون خنده‌ش گرفته بود :) خیلی خوب بود خیلی. این علاقه به کارای فنی خیلی حالمو خوب می‌کنه، آخر کلاس از استاد پرسیدم بخوایم کار یاد بگیریم باید چی کار کنیم؟ گفت خب کارگاه بازه دیگه، میای اینجا کار انجام میدی! گفتم خب من که بلد نیستم چیزی! چپ چپ نگام کرد گفت خب من برات توضیح میدم دیگه :))

امروز بعد از کلاسام رفتم که کار کنم، وقتی منو دید یه لبخند عمیقی زد و گفت دیر اومدی که داریم می‌ریم، گفتم خب اشکال نداره فردا میام :) گفت کاش برق بخونی، حیفی. خندیدم اومدم بیرون.

حالم خوبه، تو دانشگاه دیگه مجبور نیستم با دخترا باشم، همه دوستام و کسایی که باهاشون در ارتباطم پسرن و همین برام آرامش روانیه. این که دیگه لازم نیست استرس داشته باشم که آیا یه دختری پیدا میشه که بتونم باهاش بسازم؟ حتی ارائه ادبیاتمم با یکی از پسرا هم گروه شدم و قرار شده راجع به کتاب جنایت و مکافات داستایوفسکی ارائه بدیم.  آخر هفته‌ها دو ساعت فیزیک درس میدم دو ساعت ریاضی و احتمالا ۴ ساعت هم اخترو مکانیک. پیانو افتاده رو روال. پر از عشقم، به هیچ کس. درونم پر از احساسه که سهم کسی نیست. سر کلاس ادبیات همیشه داوطلب شعر خوندنم و اینه که استادمون اسممو یاد گرفته دیگه و با آغوش باز کلاس رو دعوت به شنیدن صدای من می‌کنه. عضو جمعیت امام علی و کانون همیاری و انجمن علمی فیزیک و گروه نجوم دانشگاه شدم، با بچه‌های کانون موسیقی دوست شدم، تمرینای برنامه نویسی دایتلو جلو جلو نوشتم، کلاس ریاضیای خودمونو می‌پیچونم و تو فضای سبز جلو هوافضا، با کلاسای ۲ سال پیش دکترشهشهانی ریاضی رو زندگی می‌کنم و تیک تیک ساعت ساکت شدنی نیست. عزیزترین روزای زندگیم داره می‌گذره و حالم به نسبت خوبه. مخصوصا با به انتظار نشستنم تو ایستگاه دکتر حبیب‌اله، ساعت ۸ شب وقتی فقط منم و من و کتابی که دستم گرفتم و می‌خونم تا قطار مد نظر برسه.

Va hid
۱۸ مهر ۲۲:۵۶
بسیار عالی!!

خانم نخبه!!

راستی شریف قبول شدی؟؟

موفق باشید!

fatemeh ^__^ :

ممنون :) 
لطف داری

بلی
Va hid
۱۸ مهر ۲۲:۵۸
چقدر عالی !!

برق شریف!!

واقعا نخبه و توانمند هستید!!


تبریک می گم !!!

fatemeh ^__^ :

البته من برق نمی‌خونم :)
فیزیک می‌خونم
Va hid
۱۸ مهر ۲۳:۰۱
فیزیک هم بسیار عالیه !!

اون هم دانشگاه شریف !! فوق العاده است!!


قطعا خیلی توانمند هستید!!!

آفرین به جوانانی مثل شما!!

fatemeh ^__^ :

قطعا فیزیک از برق عالی تره :))))

نه بابا اونقدم توانمند نیستیم دیگه! 🙃
هادی حسن زاده
۱۸ مهر ۲۳:۰۵
چقدر این کلمات خوشحال کننده بود...
با این اوصاف فک کنم روزی میرسه که جهانی میشی و من توی تلویزیون میبینمت و با غرور میگم :
عه این همون فاطمه اس که من براش نظر مینوشتم و با هم در حد چند کلمه هم که شده هم صحبت میشدیم...
چه افتخاری.

fatemeh ^__^ :

هادیی :)))
بهت گفته بودم وقتی اسمتو تو وبلاگم می‌بینم چقد حالم خوب میشه؟ :))
اصن کامنتای تو یه حس خوبی برام داره

بعدشم به قول الی ما همون همه‌کاره‌های هیچ کاره میشیم که همه چی بلدیم و هیچی بلد نیستیم :)))
آقاگل ‌‌
۱۸ مهر ۲۳:۳۷
این همه چیز برا خوب بودن و باز میگی به نسبت خوبم؟! خوب باش کاملا خوب باش :))

fatemeh ^__^ :

:))
اخه یه سری عوامل بدم هست که واقعا اذیت کننده‌س
ولی چشم :)) 
سعی می‌کنم کامل خوب باشم :))
Ojdohay Khofteh
۱۹ مهر ۰۳:۳۱
من هی میام خودمو توجیه میکنم ک پسر خوب نرو فیزیک بابا بیا برو یه برقی مکانیکی چیزی بعد تو میای یه پست میزاری آدمو هوایی میکنی میره پی کارش اصن ~_~ 

fatemeh ^__^ :

اخه فیزیک نری کجا بری 😊😊
باید بیای فیزیک دیگه 😋
الی
۱۹ مهر ۱۳:۰۳
چ خوبه ک خووووبی *_____* (لازم نی تاکید کنم باز ک ریمل زدم واست؟😆😆)

fatemeh ^__^ :

عاشق ریمل زدنتم که :))))
Ojdohay Khofteh
۱۹ مهر ۱۴:۲۵
داری مخمو میزنی دیگه جدی جدیا :-"

fatemeh ^__^ :

😂😂😂😂
بیا بیا مهدی ام اومده فیزیک :))
من تازه فهمیدم 😂😂
الناز
۲۱ مهر ۱۷:۰۸
سلام رفیق جان خاص 
خیلی خیلی برات خوشحالم 
امیدوارم همیییشه همینقدر بی نظیر و فعال باشی و حال دلت میزون باشه 
موفق ترین باشی گلی خانوم 

fatemeh ^__^ :

عزیززم :)
ممنانمم :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...