من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

خوش‌بختی محض یعنی داشتن تو

خوشبختی محض یعنی داشتن دوستی که تنها و بهترین رفیق و همراه زندگیته
یعنی وجود تو تو زندگیم که هر ثانیه بابت دور بودن ازش دلم آشوبه
بدبختی محض یعنی داشتن چون تویی و دور بودن ازش
خوشبختی محض یعنی تو تنها کسی هستی که می‌تونم دنیامو باهات شریک شم و برا تمام دنیای بزرگم تو بسی
خوشبختی یعنی یه الی که همیشه دلم به بودنش قرصه
یه الی که همون قدر که خوب می‌تونه حال گندمو با نوشته هاش خوب کنه
همون قدرم می‌تونه خوشحالیامو به اشک نبودنش دچار کنه
الی
تو بهترین و تنهاترین و خفن ترین و عالی ترین رفیق دنیایی
خدا خیلیییییی دوسم داره که تو، تو دنیامی

+ اینکه الان این پست رو گذاشتم دلیل بر این نیست که الان دیدمشا… همون موقع داغ داغ جواب بالارو بهش دادم :)

+ یکی فقط بهترین رفیقه :)

عرفـــــ ـــان
۱۵ تیر ۰۱:۳۸
چقد خوبه آدم دوسته اینطوری داشته باشه !
حسودیم شد ...

fatemeh ^__^ :

:(
بنفشک ...
۱۵ تیر ۰۱:۴۹
خوش به حالت دختر جون...
قدر بدونی آ!

fatemeh ^__^ :

می‌دونم می‌دونم :)
آقاگل ‌‌‌‌
۱۵ تیر ۰۴:۱۶
:)))
چقدر خوبه.

fatemeh ^__^ :

خیلی عصن :))))
ـــــ ققنوس ـــــ
۱۵ تیر ۱۷:۱۰
مرسی الی

fatemeh ^__^ :

مرسیییییی ^______^
bahar ...
۱۵ تیر ۱۸:۴۴
):من یه دوست خوب داشتم که دیگه ندارم

fatemeh ^__^ :

متاسفم :(
صخره
۱۵ تیر ۲۲:۳۳
پایدار بمونید:)

fatemeh ^__^ :

ایشالا ^_____^
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...