من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

سکوت

سکوت، میدونی چیه ؟ من به بودنت نیاز دارم ..

به این که سکوت می‌کنی و می‌شنوی .. اسمتم روته دیگ .. سکوت شنونده

تو همه لحظه‌هایی که بدون ناراحتی جلو میرفتم کنارم بودیو در عینه هیچی نگفتن بودنتو نشونم میدادی ..

یادته معجزه‌هاتو؟

من حسشون میکردم

وقتی خسته میشدم

وقتی غر میزدم

وقتی نمیدونستم باید چی کار کنم میومدی

میومدی و یه جوری ک فقط مخصوص توعه کارارو درست میکردی ..

مطمئنم تو الان بهتر از هرکسی میدونی حالم چیه

درونم چی میگذره

الان از اون موقع هاس که باید بیای

از اون موقع ها که من خسته شدم و کم اوردم

از اون موقع ها ک فقط آغوش تو دوای دردمه

سکوت شنونده مهربونم

من این پایین

منتظره توعه آسمونیم

منتظر تویی که تو سخت ترین لحظه های عمرم آرامش قلبم بودی

بیا من خسته شدم

بیا و آرامشم باش ...

من ماگدالینم .. غول تماشا ...