من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

سر آن ندارد امشب که برآید آفتابی تو خود آفتاب خود باش و طلسم کار بشکن…

هیچ وقت یه جوری برخورد نکنید تو خانواده که بچه‌تون فقط منتظر باشه از خونه بره

این روزا دیگه واقعا دل و دمقی برای خونه اومدن ندارم

دیگه هیچی نیست ک تو خونه برام جذاب باشه

واقعا شدم یه رباتی که فقط درس می‌خونه و منتظره که این ۱۵ تیر برسه تا خلاص شه

فکرش بهم احساس خوشبختی میده که اندازه یه جوون بیست و خورده‌ای ساله که سرکار میره، پس انداز دارم و تو این سالا و به صورت خاص امسال، مهارت‌هایی به دست اوردم که می‌تونم از همین تابستون باهاشون کار کنم

این مستقل شدنم، این روزا تنها حس خوبیه که بهم امید میده، این که مجبور نیستم به خاطر خرج خودم و هدف‌هام آویزون مامانم باشم

واقعا خیلی وحشتناکه که منو مامانم ۱۸۰ درجه نظرهای مخالفی تو سیاست داریم و هیچ کدومم نمی‌تونیم حرفای اون یکیو بپذیریم

یه روز بهش گفتم من می‌تونم این اطمینان رو بهت بدم که کار خلاف شرعی نکنم چون با اصول خودم سازگار نیست اما بی اندازه و هرلحظه تو آینده منتظر باش که کار خلاف عرفی از من سر بزنه و فک کنم از اون روز کلا همه چشم‌های امیدی ک به من داشت رو بست

می‌دونید واقعا ناراحت کننده‌س 

هیچ احساس خوبی دیگه تو خونه ندارم

اگه بچه‌دار شدین، بپذیرید که بچه‌تون قراره یه انسان مستقل بشه و شخصیت و انتخاب مورد علاقه خودش رو داره

این که حامیش باشید به معنی این نیست که از همه چی محرومش کنید چون می‌خواید ازش مراقبت کنید

دیروز سنجش دادیم و بعدشم رفتیم نمایشگاه

کلی اتفاق افتاد کلی کتاب خریدم

با یه آدم خیلی خیلی خیلی خیلی عزیزو مهربون و قابل احترام از نزدیک رو به رو شدم و یه عالمه از مسیرو کنارش بودم و‌ واقعا لذت بردم

امروز رفتم جواب سنجش رو گرفتم

به جز تراز ۱۰ هزار فیزیک و ۸ هزار ریاضی و ۷ هزار عربی بقیش رو به وضوح گند زده بودم

خیلی دلم می خواد بنویسم یه عالمه دیگه

خیلی دلم می‌خواد کتابامو پهن کنم عکس بگیرم بذارم اینجا

ولی واقعا دیگه هیچ رمقی ندارم

من

به معنای واقعی کلمه

از این زندگی

خسته شدم…

Fatemeh シ.
۱۶ ارديبهشت ۲۲:۱۴
اگه کامنتی دادین و جواب نگرفتین من عذر می‌خوام
فک کنم به طور خلاصه جوابا تو این پست باشه
در من رمقی برای جواب دادن نیست
بهار پاتریکیان D:
۱۶ ارديبهشت ۲۲:۱۵
کم نیااااااااررررر کچلللللللل پاشو پاشو :))))
پاشو بازم ساعت بذاریم تا صبح درس بخونیم بعد نیم ساعت نیم ساعت بهم سر بزنیم!
پاشو دختر دیگ عههه:/:)))

fatemeh ^__^ :

بهار :(
چقد جای خالی اسمت زیر پستام خالی بود
اگه بدونی چقدر دلم برای اون روزا تنگ شده
اگه بدونی فقط…
بیا ساعت ۴ هر روز پاشیم بدرسیم
به وضوح کم دارمت…
بهار پاتریکیان D:
۱۶ ارديبهشت ۲۲:۲۸
چهار صبح؟ 
من بیدار میشم:))) تو رو هم بیدار کنم رفیقی؟ 
جااانم:( منم خیلی دلتنگم.. ببخش بی شعوریامو دوباره رفیق دوووووبی میشم *_*
بریم بخونیم فوطمح؟ آره؟ *______*
داداچ دارم المپیادی میشم:)))) میخوام راستی راستی سربلند کنم رفیقامو ببرمتون سیاه چاه شیرینی شیرکاکائو گلکسی بدم بریزین تو خیکتون *_* 

fatemeh ^__^ :

بهار عاشقتم یعنی
وبلاگم فقط تو و دیوونه بازیاتو کم داشت عزیزجانمم ^___^
بخونیم آقا بخونیم 
من که همیشه پایه درس خوندن بودم :))
این دفعه چارپایه تم هسدم ^___^
ییسسسس المپیاد چیییی؟
__ نَسیم __
۱۶ ارديبهشت ۲۲:۳۶
آی شما دوتا !
منم هستم منم هستم !
زن و زنونه !

fatemeh ^__^ :

بیا بیا :)
من که دو هفته‌س دارم بت میگم :)
بهار پاتریکیان D:
۱۶ ارديبهشت ۲۲:۴۷
منم عاشقتم :)))
خدا بخواد المپیاد زیست...
اره همیشه خرخونی داداچ :)))) خاب اقا نیگا من یه ساعت زیست دارم یه ساعت شیمی یه ساعت زبان
ترتیبشم اول زبانه بعد شیمی بعد زیست.. بعد باز اگه حال داشتم شیمی
تو چیکاره ای؟ :)))))
نیلی نیلی تو عم بیا ^.۸

fatemeh ^__^ :

ییسسس :))
عالیه
الیم المپ زیستی بود اگه سوالی چیزی داشتی واسه کتاب و اینا بوگو بپرسم :)

کوفت دیوونه :دی
اوومم 🤔🤔
منم هندسه می‌خونم و دیف
اولویتم با هندسه‌س :)
بهار پاتریکیان D:
۱۶ ارديبهشت ۲۳:۰۳
چاکرررر مزاحم میشم حتمن :))))
 چهار میبینمت :٭

fatemeh ^__^ :

فدایی داری
صخره .
۱۷ ارديبهشت ۰۶:۳۶
یه درد مشترک وحشتناک!
دیشب داشتم فکر میکردم چی میشه که من از ۱۳_۱۴ سالگی همه ی فکر و ذکرم گرفتن خونه مجردیه!
کار خلاف عرف! مسیر زندگی من!:) 
میریم فاطمه ما لیاقتمون رفتنه... میریم...

fatemeh ^__^ :

کجا بریم؟
صخره .
۱۷ ارديبهشت ۰۶:۳۷
طاقت بیار فقط

fatemeh ^__^ :

تلاش می‌کنم
Va hid
۱۵ تیر ۲۲:۲۰
خوبه که مستقل هستید. خوبه که تو افکار مستقل هستید ولی در جامعه گرگ صفت هیچ پشتیبانی بهتر از خانواده وجود نداره ،ما هیچ وقت بی نیاز از مشورت نیستیم.

fatemeh ^__^ :

بلی
قبول دارم
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...