من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

آواز ترا طبع دل ما بادا…

انتخاب سبک موسیقی، فقط انتخاب چیزی که گوش می‌کنی نیست، انتخاب روش زندگیه…

سالیان سال در تلاش برا ساختن زندگی‌ای بودم که ازش لذت ببرم و لذت بردن درست از اونجایی شروع شد که پای موسیقی سنتی و صدای شجریان‌ها و دیگر اساتید موسیقی سنتی به خلوت‌هام باز شد.

تو گوش می‌کنی و زندگیت به سمت و سویی میره که سال‌ها تلاش می‌کردی که بهش برسی

صدای ساز و آواز دل‌نشین‌شون چنان صفایی به زندگیت میده که هز می‌کنی و خود به خود، خودت و اخلاقت و علایقت چنان چارچوب‌بندی میشه در قالب موسیقی سنتی که متعجب از این همه تاثیر مثبت بیشتر سعی می‌کنی خودت رُ تو فهمیدنش غرق کنی

و لذت‌بخش‌تر از این برا من دلمه که در کنار این شاهکارهای ایرانی و اصیل و دلنشین، به صورت سیری ناپذیری شاهکارهای موسیقی جهان رُ هم طلب می‌کنه و ازم می‌خواد بیشتر از اینی که الآن هست از موسیقی لاتین و فرانسوی و … بهره ببرم

این مرزبندی کلاسیک و سنتی و علاقه به سازهای غربی و ایرانی و به صورت همزمان و بدون اختلال چنان شور و شعفی در من به وجود میاره که این روزها رُ برای رسیدن بهشون بی معطلی و با تمام توان و به بهترین‌شکل بگذرونم و به تابستونی برسم که برا من یه شروع رسمی برای «خودم شدن» هست.

هیچ چیز هیچ چیز تو زندگی جذاب تر از این نیست که دونه به دونه بشی همون کسی که سال‌ها قبل دلت می‌خواسته باشی

و حالا بعد از ۱۸ سال و اندی، حتی خوشحال باشی از این که چرا خیلی چیزهارو قبل‌تر تجربه نکردی

شروع کتاب خوندن‌ها تو حوزه‌هایی که حالا مشخص‌تر از همیشه تورو به سمت بیشتر دونستن راجع‌به شون می‌کشن و شخصیت ِ مطابق سلیقه و تجربه، شکل گرفتت که قراره با این کتابا به سمت کامل شدن هدایت بشه

هنرهایی که باور به علاقه داشتن بهشون بعد از چندین سال چیزهای مختلف رُ تجربه کردن برات مسجل شده و عشق به رانندگی که برات مثه نفس کشیدنه

علاقه به هیجان و فوتبال و ارتفاع

در کنار هدف والایی که تو راه المپیاد در من نهادینه شده 

و همه اینایی که حالا به من نشون میده که خودم رُ می‌شناسم و این والاترین چیزیه که بعد از دوستی با سکوت شنونده به دستش اوردم.

دیگه می‌تونم ادعا کنم که آدم خوشبختی هستم و این خوشبختی حالا که داره در مسیر رسیدن به هدف‌ها سمت و سو میگیره، می‌تونه به موفق بودن هم برسه :)

صخره .
۰۷ ارديبهشت ۱۸:۵۳
اگه بگم از شوق بغضم گرفت؛ باور میکنی؟

fatemeh ^__^ :

:)
بههه صخیی
امروز نبودی دلم تنگ شده بود برات
صخره .
۰۷ ارديبهشت ۱۹:۵۶
خونه مادر بزرگه هزار تا قصه داره
پیش مامان گلیمم که کم پیدام
فوطمح ی کلچ کی بودی تو ؟

fatemeh ^__^ :

ایووول چه خوووب ^_____^
خوچ بگذرررره 
تو :دی
صخره .
۰۷ ارديبهشت ۲۲:۱۷
مخلصتم کلچکم:)

fatemeh ^__^ :

چاکریم داداچ 🙆🏻
مریم y.
۰۷ ارديبهشت ۲۳:۳۹
چه دل و قلوه ای هم به هم میدین :)))) راستی سلام 
تو سبک سنتی گوش نمیدم ولی غوغای ستارگان به جونم بنده

fatemeh ^__^ :

دیگه یه صخی بیشتر ندارم که :)

سنتی با سبک زندگی‌ای که من دوس داشتم خیلی می‌خونه خیلی :)
صخره .
۰۷ ارديبهشت ۲۳:۴۴
مریم خانم شما صبت نکن ناراحتم ازت

fatemeh ^__^ :

اوه اوه بچه ها دوس باشید باهم
مریم y.
۰۷ ارديبهشت ۲۳:۵۵
چرا عشقم :))
اوه حالم بد شد :)))اصلا گروه خونیم با ناز کشیدن سازگار نیست جان تو :)))

fatemeh ^__^ :

صخی بیا با توعه مریم :))
الی
۰۸ ارديبهشت ۰۲:۱۵
خوشالم ک خوشبختی رفیق:)))

fatemeh ^__^ :

همه‌شون فقط با وجود تو و مامان و حسین واقعیت داره :)
صخره .
۰۸ ارديبهشت ۰۹:۲۵
مریم؟ حالا اییییییین همه من ناز شماهارو میکشم:|  یه بار یه ذره طبیعی رفتار میکردی خب عزیزه من:|:-D
ای بابا! یکیم نداریم نازمونو بکشه! چه وضعشه عاغا چه وضعشه:-D

fatemeh ^__^ :

وای عالیی بود :)))
خیلی خوب بود اصلا ^____^
بیا خودم نازتو میکشم عزیزجانم :))
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...