من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

پاشو، کسی نگاه نمی‌کنه حالت خوبه یا بد، نتیجه مهمه…

سکانس اول/مدرسه قبل از کلاس فیزیک/

+ استاد من یه چیزی می‌خواستم بگم نمیدونم الان بگم یا بعدا 🙈

- بگو ببینم

+ الان ببینید، من فیزیک ۷۰ میزنم میگید خوبه، ۸۰ میزنم میگید خوبه، ۹۰ میزنم میگید خوبه! میشه وقتی کنکورو صد زدم به جای همه‌ی این ذوقا که الان انتظار داشتم اون موقع بهم کار بدین؟

- :)) آره کار دارم برات فقط الان تلاش کن برسی به اونی که می‌خوای، کارت با من

+ یسس ^___^

سکانس دوم/ مدرسه پیش مشاور/

+ آقای م میگم که من الان دارم خیلی خوب می‌خونم که رتبم خوب شه، رتبم که خیلی خوب شد، میشه کار کنیم باهم؟ 😋

- معلومه که میشه تو دق دادی منو از اول سال از بس گفتی فیزیک رتبه ۱۰۰۰ میخواد من در همون حد می‌خونم

+ نه دیگه، اگه یه انگیزه به من بدین من برا یه رتبه شاخ می‌خونم

- دختر خو از اول میومدی می‌گفتی این جوری انگیزه می‌گیری، آره اتفاقا یه عالمه تو گلستان و اینا نیاز داریم فقط باید رتبت خیلی خوب بشه ها

+ چشم ^____^

- :))

سکانس سوم/ مدرسه پیش مدیر(دوست)جان/

+ میگم که یکی از پسرای شهید بهشتی نجوم میخونه، از نظر شما مورد نداره من بهش کمک می‌کنم یه جاهایی؟

- نه چه ایرادی داره بهش کمک کنی!

+ گفتم آخه شاید شهید بهشتی رغیب باشه از لحاظ کاری درست نباشه!

- نه بابا حله :) 

- فاطمه سال دیگه اجرایی کل المپیاد این جارو می‌خوام بدم به توعا مشکلی که نداری؟

+ [نیشش با احتیاط باز میشود🙈] نه چه اشکالی؟ کی از مورد اعتماد واقع شدن بدش میاد اخه؟

- این آقاعه ک امسال بود پدر منو دراورد و من هی غر زدم ک چرا امسال کنکور داری -_-

+ 😂😂

فاطمه یادت باشه برا داشتن همه اینا و کارایی که قراره آقای ب و ب پرایم بهت بدن باید رتبت شاخ شه، و این می‌خواد که الآن حالت خوب باشه! خب؟

نگاه، کسایی که دوست دارن و براشون مهمی دارن همه جوره بهت انگیزه میدن، یه مشهد توپم که رفتی، اتاقتم که مدلشو تغییر دادی و الان دیگه هیچ بهونه‌ای نداری برا تغییر ندادن حالت

پاشو جمع کن خودتو…قلبت درد می‌کنه ک می‌کنه، اعصابت خورده ک خورده

چقد احمقی آخه تو -_-

ببین مطمئن باش اگه الآن و به هر دلیلی از دست بدی و پشت بندش اون کارای بالارو هم، تا اخر عمر سرزنشت می‌کنم و می‌کشمت تا اخر بس که هر درموندگی‌ای تو آینده رو به تلاش نکردنت اینجا ربط می‌دم

فهمیدی؟

اصلا باهات شوخی ندارمااا

کمتر از سه ماه تا کنکور مونده و من فقط می‌خوام این سه ماه رو همون جوری که تو المپ تلاش کردی، تلاش کنی

آره میدونم اینجا دیگه آقای ش نیست که حرفاتو بشنوه، انرژی بده و با هر بار دیدنش حالت خوب شه، درسته آقای ب نیست که  کلی حالت با بودنش عوض شه، درسته ۷۰ درصد چیزایی رو که می‌خونی، حالت ازشون بهم می‌خوره، ولی واقعا تو خری؟

خری که فک می‌کنی برا رسیدن به هدفت حتی نباید سه ماه کاری رو که دوست نداری با تمام وجود انجام بدی؟

یعنی هدفت انقد برات ارزش نداره؟

از خودت و همه فکرات خجالت بکش فاطمه

همین فقط…

من ماگدالینم .. غول تماشا ...