من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

بدون شرح ِ پر درد

وجود خدا برا هرکس واقعا و واقعا یه مسئله فوق شخصیه

اگه ته ته دلت بخواد که خدایی باشه، همه حرفایی که برا انکارش می‌زنن برات میشه محکم ترین اثبات بودنش

و اگه ته دلت نخواد که خدایی باشه، همه‌ حرفایی که برا بودنش می‌زنن میشه بدیهی‌ترین انکارش

یه عالمه بحث میشه

یه عالمه کتاب میاد وسط

اینا قرار نیست برات مشخص کنه بپذیری خدایی هست یا نه! همه اون کتابا همه اون مستندا و همه اون توجیه ها میان وسط که تو بیشتر بدونی و بهتر فکر کنی

و آخر سر اونی که تصمیم می‌گیره قلبته

فقط قلبت

قلبت میگه عقلت بودنشو بپذیره یا نبودنشو

قلبت میگه عقلت جذب کدوم بشه

و این که تو قلب آدما چی می‌گذره فقط به خودشون مربوطه

فقط به خودمون مربوطه که دلمون می‌خواد یه نیرویی تو قلبمون باشه که وقتی خسته شدیم بهش پناه ببریم یا نه،

فقط به خودمون مربوطه که بخوایم بعد همه دوندگی‌هامون، همه لذتامون، همه غما و شادیامون، یکی رو داشته باشیم که دلمون از همیشه بودنش قرص باشه یا نه…

میگن هر تصوری راجع بهش ذات نامحدودشو محدود می‌کنه به ذهن ما ولی خودش میگه من در گرو گمان بنده ام به خودم هستم و مطابق گمان بنده ام با اون برخورد می‌کنم 

هرجوری که خدارو تصور می‌کنید، اگه باورش دارید و اگه باورش ندارید، باورتونو برا خودتون نگه دارید و بشناسیدش

باور بقیه رو بپذیرید

شما رو به هر چیزی که بهش اعتقاد دارید بیاید شروع کنیم به هم احترام بذاریم

به قلب هم احترام بذاریم

آره تو کشوری هستیم که خیلی چیزایی ک دوس نداریم بهمون تحمیل میشه، این تحمیله برا هممونه 

منی که خدارو باور دارم، دارم خفه میشم تو این خفقان و استبداد و کسیم که باور نداره داره خفه میشه

ولی چرا خودمونم داریم خودمونو می‌کشیم؟

چرا انقدر درگیر باور و فکرای هم‌دیگه شدیم که دیگه زندگی عادی مونو یادمون رفته؟

تویی که خدارو قبول داری، خدا بهت گفته توهین کنی؟ خدا بهت گفته با رفتارت یه عده زیادی رو از خودش و دینش زده کنی؟ تویی که خدارو قبول داری و وایسادی پشت این نظام به اصطلاح اسلامی، اسلامی که تو بهش رو اوردی همین قانون وحشی گراییه که الان داره تو این مملکت بی صاحاب اجرا میشه؟ خداوکیلی اسلام و با جبر اینا شناختی و بهش رو اوردی؟ امیر مومنینت رو این جوری بی عدالت پیدا کردی که سنگ اینارو به سینه می‌زنی و به خاطرشون با هم‌نوعت در میوفتی؟

تویی که میگی همه چی تو این دنیا انسانیته، انسانیت میگه به ارزش هم نوعت بی‌احترامی کنی؟ انسانیت میگه هم نوعت و باوراشو مسخره کنی چون فقط مثل تو فک نمی‌کنه؟ چرا فک می‌کنی هر بلایی که این حکومت لعنتی به اسم اسلام سرت میاره تقصیر خداس؟ انسانیت می‌گه نه بدونی راجع به اصل چیزی نه بخونی و بعد بیای هر خری هر غلطی به اسم اسلام کرد بزنی به نام اسلام؟ عزیز دل! فکر می‌کنی؟ واقعا اسلامو می‌خوای با سیاست یه سری خونخوار بشناسی؟

این سیاست لعنتی می‌خواد تفرقه بندازه و حکومت کنه

تویی که انقد فکر کردن بلدی که می‌تونی بگی خدا هست یا خدا نیست، نمی‌تونی فک کنی که نباید به هم توهین کنیم؟ نمی‌تونی با احترام زندگی کنی؟ انقدر به خودت و باورت اعتماد نداری که فقط با خراب کردن و تحقیر کردن باور طرف مقابلت می‌خوای به آرامش و اطمینان برسی؟

بیاید به باورای هم احترام بذاریم

بیاید دین و اصولتونو از حکومت و سیاست جدا کنید

به هرچی که قبول دارید قسم که سیاست خوبیتونو خوشحالیتونو نمی‌خواد

باوراتونو قاطی سیاست نکنید

این باورا فقط اگه کنار هم باشن می‌تونن این نظام بی دروپیکرو مستبد و یه تکونی بدن…

من ماگدالینم .. غول تماشا ...