من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

در راه برگشت و از هر دری سخنی

میشه تو سرمای شب مشهد قلدرانه بگی می‌خوام تو صحن بمونم و دعا کنی بارون بیاد که خلوت شه و بارون بیاد

میشه در لحظه تصمیم بگیری و به عزترینت که دلش با دعای کمیل گفتنای تو هوایی شده تو واتس اپ زنگ بزنی و کل یه ساعت و بیست دقیقه رو دور از هم ولی باهم دل بدید به دعا

میشه اونجا قول بگیری که تنها نمونی

میشه حالت بهترین شه

میشه رو زمین بشینی و اشک بریزی

ولی نمیشه حالت خوب بمونه

حرم انگار کن که یه تیکه از بهشته، تا توشی فقط به بچه‌ها فک می‌کنی، هیچ چیز دیگه‌ای، اون فرشته‌های معصومو از ذهنت دور نمی‌کنه، فقط خودتی و همه حسای خوبت، خودتیو فکر کارای کرده و نکرده‌ات

خودتیو سکوت شنوندت

ولی وقتی پاتو از صحن میذاری بیرون، انگار که از همه چی جدا شدی و دیگه فقط تمام ذهنت بچه‌ها نیستن

غم اون همه آدم ِ بی کار تو اون مرکز خریدای نجومی که هیچی مشتری ندارن و ماهی فلان تومن باید کرایه بدن، غم مردمت که حاضرن پول کمتر از حقشونو به خاطر شغل داشتن بگیرن، غم همه اشکاشون، غم همه ناراحتیاشون، غم کشورت، غم کشورت، غم کشورت…

نمیشه از حرم بیرون اومد و خوب موند

نمیشه تو راه خونه خوب موند

نمیشه دید یه عده حاضرن به واسطه یه اپلیکیشن بهت معرفی شن و مسیر سی تومنی از فرودگاه تا خونتونو یازده تومن بگیرن که فقط یه درآمدی داشته باشن

نمیشه

خیلی چیزا میلنگه

چرا حواسمون نیست؟

چرا حال همو خوب نمی‌کنیم؟

Fatemeh シ.
۱۸ فروردين ۲۱:۱۲
کامنتا در اسرع وقت جواب داده میشه
شرمنده 

fatemeh ^__^ :

تو ک رو سیاه عالمی…
صخره .
۱۸ فروردين ۲۱:۲۲
به حد مرگ خوشحالم که سالمی! از زلزله ی مشهد خیلی نگرانت بودم. خداروشکر
از باز بودن کامنتا هم خیلی خوشحال شدم!:) از این سندروم خودکامنت گذاری هم!:)

fatemeh ^__^ :

ای جانم :)
ببخش عزیزجانم

مدت‌هاست گرفتار این سندروم شدم :) 
ندیدی مگه یه جاهایی کامنتو باز می کنم ک خودم کامنت بذارم بعد دوباره می‌بندمش :دی
آقاگل ‌‌
۱۸ فروردين ۲۳:۲۸
بهتر این است که زائر اگر آمد به حرم
دو قدم عشق بورزد سه قدم فکر کند..

زیارت قبول باشه.
برای ما هم ان شالله که دعا کردید و دعا کنید.

fatemeh ^__^ :

ممنون
بلی بلی البته اگه قابل باشیم :)
ایشالا قسمت خودتون ^___^
نی لو
۱۹ فروردين ۱۵:۱۵
زیارت قبول باشه :)
دعای کمیل تو حرم یکی از حال خوب کننده هاست واقعن... چقدر هوس کردم
هر دفعه که تکرار کردی غم کشورت، نابود شدم 
غم کشورم، غم کشورم، غم کشورم...

fatemeh ^__^ :

ممنانمم ^___^
اصن بی نظیره، ایشالا به زودی قسمتت شه :)

یه فکری باید به حالش بکنیم نیلو
نمیشه همین جوری ولش کنیم، واقعا نمیشه
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...