من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

بی حاصل

۱۸سال زندگی کردم

احساس می‌کنم هیچ چیز به درد بخوری تو زندگی پیدا نکردم

بی سواد ِ بی سواد

از هر چیزی یه کمشو میدونم

یه ذره نقاشی بلدم

یه ذره خوش‌نویسی

یه ذره شنا

یه ذره ریاضی

یه ذره فیزیک

یه ذره موسیقی

یه ذره فیلم

یه ذره کتاب

یه ذره سیاست

یه ذره خدا

از همشون یه ذره رو می‌دونم ولی همیشه لالم وقتایی که از این چیزا صحبت میشه

و حداقل تو ۶ تای آخری دلم می‌خواد در حد خودم خیلی بدونم

۱۸ سال زندگی کردم ولی انگار ۲ سالمه

از دنیا چی می‌فهمم؟ هیچی

چی دارم تو خودم که بهش افتخار کنم؟ هیچی

اگه بخوام به الآن خودم نمره بدم میشم ۵ از ۱۰۰

امسال تولدم متقارن شد با یه سری تحولات عظیم تو زندگی شخصیم و نتونستم هدف بذارم برا سال دیگم

الآن میذارمش

نمره‌ی اون ۶ مورد آخر رو از ۵ میرسونم به ۱۵

دلا بانو
۱۱ اسفند ۲۰:۰۹
عااالیه:)
ان شاالله که به هدفت میرسی

fatemeh ^__^ :

ان‌شالله :)
آقاگل ‌‌
۱۱ اسفند ۲۱:۰۶
خب در کنارش فکر کن که خیلی ها این یک زره رو هم ندارن! :)
و بعد چطوری معیار بندی میکنی که شدی5؟
حداقل در چند موردش مشخصا اگه 20نباشی19هی. نه 18نهایت.
البته که نسبت به سن و سالت گفتم. وگرنه خب اینکه تو این سن مثلا انیشتین رو 20بگیری و خودت رو باهاش مقایسه کنی اشتباهه. :)

fatemeh ^__^ :

از صد تازه گفتم :|
نه از بیست که
خب نسبت به این سال‌هایی که گذروندم گفتم نه در مقایسه با بقیه
به نطرم که باید تو این ۱۸ سال اطلاعاتمو بیشتر می‌کردم
خیلی بیشتر از اینی که الان هست 🙊
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...