من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

دوست داشتن از عشق برتره؟ ولی عشق جذاب تره…

فک کنم یه سالی میگذره از اون روزا

نمی‌دونم چجوری شده بود که با دخترعموم صحبت می‌کردم

یه بار حرف عشق شد

ازم پرسید به عشق اول اعتقاد داری؟

گفتم نه

عشق فقط یه باره

اول و دومش توهم آدماس

اون آدمی که میاد(مهم نیست چندمی)، اگه تونست ذهن و قلبتو انقد درگیر کنه که نری سراغ نفر بعدی، این میشه عشق

میشه تنها عشق

این که میگن عشق اول عشق دوم همه توهمه

عشق فقط یه باره و دو طرفه

با یه جرقه میاد و فقط با مرگ میره

اونم نمیره

همیشه هست

مرگ فقط نقطه قطع اتصال افکار عه

اگه یه نفرو پیدا کردی که فقط فکرش تو ذهنت، تو رو از فک کردن به بقیه آدما مصون داشت، اون وقت اسمشو بذار عشق…

می‌دونید با یه رفتار منطقی و کتابی، همه جفت آدم‌هایی که کنار هم زندگی می کنن می‌تونن خوشبخت شن

می‌تونن هم دیگه رو دوست داشته باشن

و اینا همون آدم‌هایی هستن که اگه همسرشون فوت کنه باز هم می تونن با یه منطقی که ردخور نداره ازدواج کنن و نه کارشون اشتباهه نه کسی بهشون خرده می‌گیره

ولی فقط وقتی عشق وجود داشته باشه شما می‌تونید خود ِ خود ِ خود ِ واقعی ِ غیر کتابیتونو رو کنید

فقط وقتی عشق یه رابطه رو نگه داره شما می‌تونید زیر و بم و کج خلقی‌ها و مهربونی‌ها و زشتی‌ها و زیبایی‌های واقعی‌تونو نشون بدید

وقتی عشق باشه

لازم نیست برین کلی کتاب روانشناسی بخونید که فقط بهتون بگه چه جوری برخورد کنید

وقتی عشق باشه همه رفتارا به جا میاد

همون قدر که یه سری جاها دوست دارید غر بزنید، همون قدرم یه سری جاها از صبوری لذت می‌برید

همون قدر که یه سری جاها هیجان زده‌ اید، همون قدرم یه سری جاها آرومید

و همین جوری غد بودن در کنار کوتاه اومدن

غرور در کنار تواضع

خشم در کنار مهربونی

منطق در کنار دوست داشتن

و همه و همه در کنار هم میان و تو بهترین جاها خودشونو جا میدن

در راستای «شکست»‌های عشقی و توهم ِ تعدد ِ عشق‌های فراوان در زندگی ِ آدمای اطرافم حس کردم دلم می‌خواد این نظر درونی مو یه جا ثبت کنم

کاش میشد آدما رو هر حسشون اسم عشق و نذارن

عشق شکست نداره

رو گذاشتن اسم عشق رو احساستون سخت گیری کنید

اگه عاشقید شکست خورده نیستید ‌و اگه شکست‌ خورده اید عاشق نیستید… 

اگه ذهن خودتونو یارتون یه جایی لغزید دیگه از اون به بعد اسم عشق رو از احساستون بردارید

عشق میرا نیست

شاید روشو غبار بگیره

ولی نمیشه که از بین بره

عشق یه جایی اون ته ِ ته ِ دل می‌مونه

اگه با تمام وجودتون حسش می‌کنید، اگه ایمان دارید که حستون خود ِ خود ِ عشق‌ـه، بدونید نه هیچ وقت از بین میره، نه کسی می‌تونه جاشو بگیره

همیشه بالاترین احساس میشه عشق

احساسی که میاد ورای حس الآنتون داره هشدار میده به حس قبلی که تو عشق نیستی

من ماگدالینم .. غول تماشا ...