من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

کولبر رسمی دیگه چه صیغه ایه ؟

:|

Fatemeh シ.
۰۵ اسفند ۱۸:۳۵
برای کولبر شدن کارت پایان خدمت لازمه :/
تو دو سال بری مفت خدمت کنی به مملکت کوفتی که آخرشم کولبر شی
یعنی خاک بر سر این نظام لعنتی
آقاگل ‌‌
۰۵ اسفند ۱۸:۳۶
دو نقطه خط
دو نقطه لبخند تلخ
دو نقطه ما هیچ ما نگاه...

fatemeh ^__^ :

:(
آقاگل ‌‌
۰۵ اسفند ۱۹:۲۴
من هنوز نفهمیدم کولبر رسمی یعنی چب خب؟ :|
اصلا فلسفه وجود کولبرها کالای قاچاقه! خب اگه قرار باشه رسمی باشه یعنی قاچاق نیست دیگه!؟ خب مگه مرض دارن از مسیرهای سخت عبور کنن وقتی رسمیه؟ 
یا من نمیفهمم کولبری یعنی چی! یا این آقایی که مصاحبه کرده نمیدونه! یا اینکه خودشون هم با قاچاق موافقن! 
با اجازه من سرم رو بکوبم به میز. :|

fatemeh ^__^ :

والا منم نفهمیدم
یعنی اصن همه اینا به کنار
مسئول احمق انقد یعنی باید بی شعور باشه که با افتخار بیاد بگه این شغل رسمیه؟
یعنی اون آدم عوضی مثه بوقلمون ِ بی شعور رفته اونجا وایساده که بگه چی رسمیه و چی قانونی؟
یعنی نباید دردش بیاد؟
واقعا نباید؟
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...