من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

حسین اون طبل شادانه رو بیار :)

بردیم

نوش جون جوونامون که دارن همین جوری درو می‌کنن :)

دست شماره ده دوست داشتنیمونم درد نکنه با این تیم جوون و جسوری که درست کرده :)

ولی خب دربی وقتی دربیه که من ِ دخترم اندازه همه اون مردایی که امروز اونجا بودن و عشق کردن حق داشته باشم تو اون ورزشگاه لعنتی دوست داشتنی که مثلا اسمش «آزادی»ه عشق کنم

جیغ بزنم شعار بدم تشویق ایسلندی و موج مکزیکی برم صورتمو آبی کنم

ولی خب

بی خیال بابا :) بچه هارو بگو کلید کردن رو سه :))

پرسپولیس تو کل فصل ۵ تا خورده بود تو این بازی ۳تا خورد :دی نوش جونتون رفقا ^___^

تا همین یه ساعت پیش بیرون بودیم 

تا ۸ که کلاس داشتم بعد از اونم مامانم اومد دنبال من و رفتیم دنبال حسین و به مناسبت این برد دوست داشتی شام رفتیم بیرون :))

برگشتنی هم گل سر خریدم ^___^

+ اگه اون پستای قدیم ندیمای منو خونده باشین یه تغییر چشمگیری تو نوع نوشتن می‌بینین و خب این به خاطر آپشن ِ داشتن یا نداشتن ِ مخاطبه… صخی میگه مخاطب مهمه ولی مهم تر اینه که کنج امن بلاگت همیشه قابل اعتماد و بدون تکلف بمونه:)

خب راستش احساس می‌کنم نمیشه دیگه انقدر بی توجه به همه چی حرف زد

من دلم می‌خواد بیام اینجا و از هرچی تو ذهنمه بنویسم، از همه اتفاقایی که میوفته و دوسشون دارم یا از همه‌ی احوالات بدم

اما احساس آرامش ندارم

یه مدت رمزدار می‌نوشتم برا آدمای واقعی ای که اینجان فک کنم دوباره باید همین کارو کنم و خب این امنیت و آرامش بیشتری برام داره

تا جایی که یادم باشه دوباره رمزو برا کسایی که بودنشونو دوس دارم میفرستم اگه کسی هم بود که تا امشب چیزی براش نیومد اگه خواست بپرسه رمزو

+ شملیا هنو اینجارو می خونی؟ اگه می خونی یه پیام میدی؟ آدرس وبتو گم کردم… دلم برات تنگ شده دختر

منطقاً بهار هستم D:
۲۴ بهمن ۲۲:۳۶
یوهاهاهاهاهاها -_- استقلال استقلال -___-
اس اس اریایی سرور لنگیایی -_-
بعد راستی
فکر نکن سیاه چاه یادم رفته عا -_-

fatemeh ^__^ :

هاهاهاها ^_____^

انصافا چی شد یاد سیاه چاه افتادی :|
منطقاً بهار هستم D:
۲۴ بهمن ۲۲:۴۶
نمیدونم ، فقط خواستم بدونی یادمه 😂

fatemeh ^__^ :

دیوونه :))))
آقاگل ‌‌
۲۵ بهمن ۰۰:۰۸
آره دیگه بعد شش سال شانس دوباره به استقلال رو کرد و بردین :))
حالا ما تو ده دقیقه سه تا زدیم شما تو 45دقیقه. :دی
البته این باخت باعث شد غرور بچه ها بریزه. 
ولی خدایی استقلال و منصوریان با الگو برداری از پرسپولیس برانکو دست به جوون گرایی زد و کم کم داره خوب نتیجه میگیره. این فصل که ما قطعا قهرمانیم.^_^ ولی دوست دارم این دوتا تیم همینطوری حفظ بشن. تا فصل بعد یک لیگ کاملا سرخابی و جذاب داشته باشیم. :)

fatemeh ^__^ :

آقاگل تو ده دقه سه تا زدین تو دو دقه دوتا زدیم :/
بلی بلی جوونامونو دوس ^___^
منصوریان را عشق
با تجربه‌های تیممونم جان 🙈
ایشالا که بعد نه سال دستتون به جام برسه :دی
ولی جدا قوی بودن این دوتا تیم لیگو خیلی جذاب می کنه :)
صخره .
۲۵ بهمن ۱۵:۱۷
[قشنگ حماسی بخونید]
نه قرمز نه ابی 
معتقد هیپاپی:-D
چیه این لوس بازیا اخه:-D عح عح! ایش ایش:-D 
تازشم:-D بههاااااااار سیااااااه چااااااه^____^ <3> چه خوبه هستی بهار 
تو نیستی انگار خیلی چیزا کمه:)[با دوز ضعیفی از بغض لبخند نگاشته شد]


عحححححح! انقد کیف میکنم اسم خودم تو پستاعه بقیس! انققققققد کیف میکنم کامنتم عینن با همون لبخند تهش این تو بود:-D انقد خوبه اصن که مگوووووی:-D

تازشم ! من فقط اومده بودم بگم خیلی کار قشنگی کردی رمزو فرستادی:)^^ خیلی هم که حرف نزدم نه؟:) اصن از خداتونم باشه همین جور در و و گور تراوش کنم 
والاح:-D به مولا :-D

fatemeh ^__^ :

یعنی انقددده خستم که فقط می تونم بگم یه لبخند عمیییق با خوندن کامنتت :))
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...