من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

:/

حالا من اومدم یه فیلم ببینم 

عدل همون موقع باید لپ تاپ آپدیت شه

اه اه اه -_-

آقاگل ‌‌
۲۳ بهمن ۲۰:۵۶
خب آپدیت هارو ببند. :)

fatemeh ^__^ :

اخه بعد یه مدت که بمونه حجمش خیلی زیاد میشه
اپدیتم نکنی نمیشه ک
صخره .
۲۳ بهمن ۲۱:۰۱
غصه نخور زشت میشی

fatemeh ^__^ :

خاب ^____^
آقاگل ‌‌
۲۳ بهمن ۲۲:۱۰
اصلا ویندوز نیاز به آپدیت نداره. آپدیت ویندوز خارج از ایران خوبه. چون با آپدیت برنامه هایی که مخصوص خود ویندوز هست به روز میشه که عملا این برنامه ها داخل ایران کار نمیکنن! :|
اینطوری فقط حجم نت رو میخوره. همین.

fatemeh ^__^ :

عه 🙊
من فک می کردم اگه اپدیت نکنم خیلی بد میشه
سرعت میاد پایین و اینا 🙊
برم پس سریع غیرفعال کنمش 
مرسی که گفتین :)
اصن یه چیزی
۲۴ بهمن ۲۳:۱۱
ببین ویندوز هایی که ما استفاده میکنیم هیچ کدوم اصل و لایسنس دار نیست که ! آپدیت کردن سیستم مساوی است با به فنا دادن سیستم 

fatemeh ^__^ :

دلم تنگ شده…
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...