من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

کسی نیست که به من جایزه دهد؟ نبود؟

امتحانم نسبت به امتحانای قبلیم عالی شده

اونم با پیشرفت چشمگیر تو عمومیا 🙈

ولی خب همچنان اون بعد بی دقتی داره دانه دانه تستامو می‌سوزونه :(

و خب قطعا خیلی اعصابم خورده که نتیجه یه ماه درس خوندم باید به خاطر بی دقتی انقد کمتر از سطح سوادم باشه :(

میشه اگه می تونید کمک کنید؟

من چجوریییییی بی دقتیمو کم کنم؟

لطفا کمککککک :(

نی لو
۲۱ بهمن ۱۸:۲۱
آفرییییننن :دی
ایشالله بهتر و بهتر میشه
منم مشکل بی دقتی رو داشتم خیلی زیاد، هنوزم دارم اما کمتر شده، صورت سوالو درست بخون، من مثلن زیر بخشای مهمش خط میکشم، بعد یه گوشه اطلاعاتی که دارمو خیلی خلاصه مینویسم، یه کم بهتر شده ولی مهم تر از همه تمرکزه!

fatemeh ^__^ :

ممنانممممممممم ^______^
ایشالا 😋
وای نیلو نمیدونی چقد اعصاب خوردکنه که :(
اصن خیلی بده
واقعا داره میره رو مخم این قضیه :(
آره باید خیلی رو تمرکزم کار کنم خیلی مهمه اصن
اره منم این کارو می کنم ولی هنوزم کامل رفع نشده باید یت فکر اساسی بکنم براش 
مانتوی کافه مهر و ماه
۲۱ بهمن ۲۱:۱۹
راه حل قطعی ، مانتو مورد نظر را به تن کن و برو 😁😍 
میترکونیییی :)

fatemeh ^__^ :

وای نه
اون مانتوعه رو خیلی با ادب گذاشتم تو کمدم 🙊
اصن دلم نمیاد بپوشمش 🙈
دانشگاه می‌پوشم اونو 😎
صخره .
۲۲ بهمن ۲۰:۴۶
الان راه حل میدم برا رفع بی دقتی در حد بنز ۲۰۲۰:-D
بی دقتی نکن فاطمه.


لذت بردین از راه حل؟:-D

fatemeh ^__^ :

😂😂😂
دیوونه :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من ماگدالینم .. غول تماشا ...