من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

فوتبال، عشق، زندگی…

دیشب که از کتابخونه اومدم حقیقتا جنازه بودم و استقلال بازی داشت

مامانم می‌گفت نیمه اول خیلی خوب بازی کردن، خیلیم ناداوری شده در حقشون و اینا

خلاصه تا دقیقه ۶۰ نشستم دیدم نه نمیشه، دارم می‌میرم… فقط دعا کردم به حقشون برسن :) و خوابیدم

نمی دونم ساعت چند بود، حسینم استادیوم بود، فقط یادمه یه سری صدای جیغ و دست و خوشحالی کردن مامانم بود که از خواب پریدم رفتم تو هال به حالت گیج و منگ و مامانم که چشمش به من افتاد با همون حالت خوشحالیش گفت عه خواب بودی ؟ 🙊🙈

گفتم مهم نی، برد؟ 

گفت آرههههههه 😍 و با کلی ذوق همه صحنه های مهم این نود دقیقه رو برا من توضیح داد :))))

الحق که عشقه این بشر :))

استقلالم که فقط میگم امیدوارم خدا دلشونو به هر نحوی شاد کنه که باعث شادی اییییینننن همه خانواده و اون کسایی که تو استادیوم بودن، شدن :)

دمشون گرم که مردونه و با این همه جوون رفتن جلو و خب خداروشکر که حقشونم گرفتن :)

مریم y.
۲۰ بهمن ۱۰:۲۹
چه مامان اهل دلی داری :))

fatemeh ^__^ :

اهل دلااا ^____^
آقاگل ‌‌
۲۰ بهمن ۱۳:۳۶
کلا خانواده استقلالیی دارین پس :))
تبریک میگیم به استقلال و هواداراش. 
خیلی خوب بود. خوبه که چهار تیم از کشورمون هستند تو آسیا. ان شالله بیان بالا همه شون با اقتدار.

fatemeh ^__^ :

بلی بلی :)
اصن باعث و بانی استقلالی شدن من و حسین مامانم بوده :دی
ممنانممم
ایشالا که همشون می‌ترکونن ^___^
pary darya
۲۰ بهمن ۱۷:۰۴
((-:تبریک به همه:دی

fatemeh ^__^ :

تبریییککککک ^___^
نخ کاغذ آبی رنگ لوله شده
۲۱ بهمن ۱۵:۵۰
تا حالا بهت گفته بودم چه وکیل خوبی میتونی بشی ؟ 
امروز صبح داشتم راجع به دادگاه و این چیز ها فکر میکردمو حس کردم وکیل باید صداش رسا و محکم باشه و در عین حال تمام حقیقت رو به بهترین شکل منتقل کنه ، بعد یهو چهره وکیل مورد نظر به صورت تو تغییر کرد :)))))

fatemeh ^__^ :

اولنش اصن میدونی اون کاغذ آبی لوله شده با اون اعتراف دل رحم آور اولش چه کرد با من؟ اصن میدونی شده بودی همون پسربچه تخصه که می خواد پیش مامانش اعتراف کنه ؟

در جواب کامنت هم باید بگم کههه 🙈
صدای رسا و محکم و منتقل کننده حقیقت به بهترین شکل 😍
من غش 🙊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من ماگدالینم .. غول تماشا ...