من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

دوست‌ داشتنی‌ترین روز زندگیم

اگه یه روز تو زندگیم ارزش نوشتن داشته باشه امروزه

تولد سه نفره فوق‌العاده مون، تو روزی که از عشق لبریز شدم

امروز به قدری خوب بود، به قدری خوب بود که هیچ وقت نمی‌تونستم تصور کنم با حال خراب دیشبم بتونم بهترین حسارو تجربه کنم…

وقتایی که خیلی خوشحالم نمی‌تونم بنویسم

وقتایی که قلبم پر از حسای خوبه حس می‌کنم نوشتن فقط خیانت به همه اون حساس بابت محدود کردنشون به کلمه

امروز بی نظیرترین روز این ۱۸ سال بود

بی نظیرترینش…

مهم نیست چقدر غصه دارین یا چقدر دنیارو تموم شده میدونین برا خودتون

تا وقتی واقعی‌ترین دوستارو دارین هیچی مهم نیس

خدایا بابت وجودشون شکر

از اولین ساعت های شروع ۱۸ سالگیم درگیر تصمیم‌های عاقلانه‌ای شدم که برام منتهی می‌شه به بزرگترین هدفم

سکوت شنونده جانم

برای رسیدن به تو و به بچه‌هام بیشتر از هر وقت دیگه‌ای تو این چن سال بهت نیاز دارم

مهربونم

حالا که لایق دوستی با بهترینات دونستی منو، کنارم بمون و بذار همه‌ی حس‌های خوبم رو کنار خودم حفظ کنم

تولد عزیزم

من جان ِ ۱۸ سالم

قول میدم، قول شرف میدم که تا اخرین لحظه‌ای که نفس می‌کشم برا رسیدن به هدفت بی نهایت ِ تلاشمو بذارم وسط…

ما همیشه BEST TEAM می‌مونیم حتی اگه جغرافیای محل زندگیمون یکی نباشه…

مهم نیست چقدر این پست پراکنده اس

مهم اینه که تلاش کردم با نوشته‌ها ثبتش کنم :)

___ سلوچ
۱۴ بهمن ۲۱:۳۰
حالِ خوب
ماندگار باد...

fatemeh ^__^ :

ممنانممم :)
صخره .
۱۴ بهمن ۲۲:۰۸
اوخیش:)خوب شد اومدی:)
خدا حفظتون کنه

fatemeh ^__^ :

:))
صخی ببخشید پریشب جواب ندادم :(
حالم خوب نبود
منطقاً بهار هستم D:
۱۴ بهمن ۲۲:۲۳
تولدت مباررررررررک ^______^

fatemeh ^__^ :

ممنانننمممم :))
منطقاً بهار هستم D:
۱۴ بهمن ۲۲:۲۳
منو ببین منو ببین تو عکس ^-۸

fatemeh ^__^ :

عاااررره :))))
الی
۱۴ بهمن ۲۲:۳۷
روااااانییییییی
یکی از بزرگترین آرزو هام براورده شد امروز

fatemeh ^__^ :

یکی از بزرگترین آرزوهات ؟😳
چی بود حالا 🙊
yek banoo
۱۴ بهمن ۲۳:۴۳
مبارک باشه تولدت فاطمه جان.
و کادو هات نیز
و این حس خوب نیز هم.. :)

fatemeh ^__^ :

ممنون خانوم :)
خیلی لطف کردین :))
صخره .
۱۵ بهمن ۰۷:۵۳
عححح بهار:)پوتریکح:)تو چرا همه حا هستی اخه؟!^___^

fatemeh ^__^ :

:))))
البته باید اشاره کنم که اینجا پاتریک الیه :))
صخره .
۱۵ بهمن ۰۷:۵۴
هممممه باهم تفلوده عید شما مبارک تفلوووده عید شما مبارک
ای ژانمممم:)تفلودت مبارک فوطمح ای:) ایشالا هزار سالگیتو به شادی ببینم:)

fatemeh ^__^ :

ممنانممممممم
اوووه هزااار سال 🙊
بابا من ۳۰-۴۰ سالم بستمه 🙊

بعدتر نوشت: اون ببینم اخرش فوق العاده بود 😂
کبریت کافه ژانر
۱۵ بهمن ۱۰:۳۷
تولدتتتتتتتتت مبارکککککککک 
برای صدمین بار -_-

fatemeh ^__^ :

کبریت اخه دیوونه 😂
ممنانمممممممممممم ^____^
صخره .
۱۵ بهمن ۱۱:۴۰
پارتیک همه جا برای ما استعاره از پوتریکح ی خودمونه والسلام و علیکم و رحمه

±انقدی دیگه شعورم میرسه که ادم در هر شرایطی توان پاسخگویی به کامنتو نداره:)ولی مرسی که گفتی:-D


:-D میبینی.؟! من کلا یه تیر هزار نشونم:-D اصن تو هزار سال شادی داشته باشی بدون من؟!؟!اصلا امکان پذیره عایا؟!:-D 
مدیریت ستاد خودشیفتگان:-D

fatemeh ^__^ :

بله بله :))

خواهش میشه وظیفس :دی

شما کلا کچل جان منی :))))
اصن تو بگو من می‌تونم همین چن سالم شاد باشم یا نه :/
البته قول دادم که باشم
ولی انصافا دیگه بیشتر از ۴۰ نتوانم
جان تو که نتوانم 🙊
نی لو
۱۵ بهمن ۱۲:۳۶
با تاخیر کلللللی تولدت مبارککککک 
خیلی ۱۸ سالگی سن خاصیه، پر از تغییر و تحول و اتفاق بود واسه من :دی
ایشالله این آدم ها همیشه توی زندگیت بمونن چون کل ارزش زندگی به همین آدم های دوست داشتنیشه :)
آرزو میکنم همیشه دلت خوشحال و جوون باشه چه صد ساله شی، چه سی ساله چه دویست ساله

fatemeh ^__^ :

ممنون عزیزجانمممم :))
برا منم احتمالا همین طوره :)))
ان‌شالله ^___^ این بهترین دعای ممکن بود :))
اره واقعا… ارزش زندگی به همین دوست‌ها و آدم‌های دوست داشتنیه
ممنانمممم ^____^
مریم y.
۱۵ بهمن ۲۲:۵۴
ایشالله به هدفت برسی :))
تولدتم مبارکا باشه :))

fatemeh ^__^ :

ممنون عزیزم :)
صخره .
۱۷ بهمن ۱۷:۵۶
یکم دیگم بگی نتوانم ندا میاد گلط کردی نتوانی!
خب؟:) پس به زبون خوش بتوان 

fatemeh ^__^ :

بابا اخه خیلی زیاده :/
این همه عمر کنم ک چه :/
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...