من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

اندر احوالات روزهای اخر:)

اونایی که رشته شون ریاضی بوده می‌دونن

بقیه هم احتمالا به گوششون رسیده

ما دو واحد از پیشمون، برا یه درسیه به اسم گسسته

یعنی می‌خوام بدونید این درس عشقه عشق

انقدههههه دوسش دارم که حد نداره :))))

و این تنها درسیم هست که سه تا کتاب IQ و الگو و خوشخوان و براش گرفتم و برا هر مبحث، هر سه‌تاشم میزنم تستاشو

بس که این سوالا خوشگلن ^___^

یعنی عمرا نمیشه برا هیچ درسی جز گسسته یه روز کامل رو سه تا کتاب برا یه مبحث وقت بذاری و خسته نشی

اصن بیسته این درس ^__^

گسسته جانم من تورا عاشقم جانا :-*

مریم y.
۱۲ بهمن ۲۱:۱۶
:))

fatemeh ^__^ :

^__^
صخره .
۱۳ بهمن ۱۵:۳۵
گمونم هرگز تو زندگیم نتونم به هیچ درسی انقدر عسق بورزم
اصن عشقم نه
دوست بدارم حتی

fatemeh ^__^ :

تو به چیزهای دیگه ای عشق می‌ورزی :)
___ سلوچ
۱۳ بهمن ۲۲:۱۳
یاد باد آن گراف های دلربا را یاد باد

fatemeh ^__^ :

گراف ها که عالی بودن
نظریه اعداد عالی تر 😍😍
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...