من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

چه وضعشه خاب :/

برنامه غذایی من انققدددرررر سالمه که وقت هایی که می خوام خودمو یا اطرافیانو تهدید به خودکشی کنم این حالت رخ میده :-"

‎کاش این دندونه هیچ وقت خوب نشه و عفونت کنه (اشاره بت دندون عقل جراحی شده:-")
بعد میرفتم بعد ۴ سال باکس باکس توش نوشابه میریختم و از سرطان معده میمردم :/
اصن چرا شکر نمی خورم
کم خوردن شکر مانع از بروز سرطان میشه
‎از فردا چایی شیرین میخورم با نوشابه با فست فود
هی هرروز ساندویچ ات اشغال و ردبول
بالاخره جواب میده

یعنیااا عاشق خودمم 😂

صحبت‌های تند تندم چن روز پیش با کسی ک دیوونش کردم رسما :دی

آقاگل ‌‌
۰۹ بهمن ۲۲:۱۹
:))
میگم شما به خودکشی هم فکر میکنین همینطوری فکر میکنین؟
مثلا اینقدر نوشابه میخوررم که پوکی استخون و مرض قند بگیرما! گفته باشم. :دی

fatemeh ^__^ :

آره واقعا :)))
انقد این چیزارو نخوردم احساس می‌کنم اگه بخورم بدنم متحمل یه ضرر بزرگی میشه
واقعا هیچ وقت نشده انقدر بخوام خودمو تنبیه کنم که مجبور شم نوشابه بخورم :-"
pary darya
۰۹ بهمن ۲۲:۲۴
|:فوق العاده ای

fatemeh ^__^ :

داننم ^___^
لیموناد کافه مبل دار
۰۹ بهمن ۲۳:۵۲
با ما سر گران داری ؟

fatemeh ^__^ :

اره ولی می را با دیگران نخوردم…
___ سلوچ
۱۰ بهمن ۰۸:۵۹
نوشابه خوبه که
نوشابه از خوشمزه ترین نوشیدنی هاس
من که هرروز با ناهار میخورم شمام بخور :)
اینام که میگن ضرر داره الکی میگن

fatemeh ^__^ :

الان بدن من انقد که نخوردم از این چیزا، مثه سم باهاش برخورد می‌کنه :|
نه بابا مگه از جونم سیر شدم بخورم :|
صخره .
۱۰ بهمن ۱۵:۱۶
منم شکر نمیخورم! حتی قبلا نمک هم اصلن نمیخوردم 
در مورد شکر که خب کلا از مزه های تلخ استقبال میکنم اما نمک رو نه! از ترس فشار و چربی خون نمیخوردم:-D انقدم که من میترسم مریض شم بنده از کردگار نمیترسه!
به مولا:-D

fatemeh ^__^ :

:)))
من این چن سال که نمی خورم بدم اومده از طعمش
وگرنه اون موقع که داشتم ترک می کردم، اتفاقا شرینی و کیک خور قابلی بودم :دی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...