من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

فیزیک دوست داشتنیم ^____^

یکی از جذاب ترین قسمتای فیزیک برا من نور هندسی و آینه‌هاس ^__^

با این که خیلی از بچه ها بدشون میاد و به عنوان یه مبحث حفظی بهش نگاه می‌کنن، ولی واقعا من دوسش دارم

چون نه تنها حفظی نیست، بلکه خیلی هم مفهومی و قشنگه :)

خلاصه که هرجا دیدید فیزیک داره براتون حفظی میشه، بدونید دارید از مفهوم فوق‌العاده جذابش میگذرید و به خودتون و مغزتون ظلم می کنید 

#با_ذوق_وسط_درس_نوشت :)

منطقاً بهار هستم D:
۰۹ بهمن ۱۹:۴۶
منم ای فصلو دوس اس تس نا عن :))

fatemeh ^__^ :

وای بهار 😂
کلی کالری سوزوندم سر خوندن استثنا 😂
مریم y.
۰۹ بهمن ۲۰:۰۶
درک میکنم:)) 

fatemeh ^__^ :

به به ^___^
صخره .
۰۹ بهمن ۲۱:۰۱
خیلی ممنونم که استثنا بهارو ترجمه کردی:-D
+ از این به بعد اینه هارو ببینم یادت میفتم:)

fatemeh ^__^ :

بعله بعله شما می‌تونی چارپاسگذارانه بری تو دیوار :دی
+ به به =))
آقاگل ‌‌
۰۹ بهمن ۲۲:۲۱
یک معلم فیزیک با عشق داشتیم. یکباره وسط توضیحاش بر میگشت میگفت: "فیزیک. یعنی آهنگ زیبای زندگی."
:)
فیزیک حفظی داشت؟

fatemeh ^__^ :

چقد این معلم فیزیکای این مدلی خوبن اصن ^__^
فیزیک هیچ وقت حفظی نداره ولی ببخشید یه عده --- میان گند میزنن به هرچی قشنگیشه با فرمولای مسخره شون :/
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...