من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

ابرو بادو مه و خورشیدو فلک درکارند

تا نذارن دو مین به چیزای خوبو آرامشت فک کنی

یعنی خدا

همیشه یه زندگی ای برام درست کردی همراه با موج طولی که یهو متراکم میشه از سختی، یهوعم سختیاش باهم تموم میشه

واقعا دیگه خسته شدم

تا دو مین میام همه چیو بریزم دور، به چیزای جدید و زندگی با برنامه جدید فک کنم، یکی پیدا میشه که گند بزنه به همه چی

خسته شدم خب اه -_-

یعنیا مثه من اگه استاد بیرون کشیدن روزای خوب از دل اتفاقای بدم باشید، این طوری پوچ میشید

اه اه اه

واقعا گند بزنن به هرچی فرهنگ خونه و خونواده تو ایرانه که گند زده به زندگی من

شمارو سر جدتون پس فردا اگه بچه‌دار شدید، فک نکنید چون شما اون بچه رو اوردید تو دنیا و چن سال براش زحمت کشیدید، حق دارید برا آینده و نوع زندگیش تصویم بگیرید…

من دومین نسل از خانوادم که این موضوع داره یقه زندگیمو می گیره -_-

pary darya
۰۷ بهمن ۱۹:۰۰
 شمارو سر جدتون پس فردا اگه بچه‌دار شدید، فک نکنید چون شما اون بچه رو اوردید تو دنیا و چن سال براش زحمت کشیدید، حق دارید برا آینده و نوع زندگیش تصویم بگیرید…

divuneyekholochel.blog.ir

نصف مشکلات زندگیم حل میشد اگه اینو مفهمیدن....

fatemeh ^__^ :

مال من همش :|
مهســــــ ــــــــا
۰۷ بهمن ۲۰:۰۰
ان شا الله که خدا کمک میکنه بهت و هرچی که خیر و صلاحت توش هست برات پیش میاد...
خانواده هم اگه چیزی میگند از دوست داشتنشون هست.امیدوارم بتونی جو ای رو توی خونه درست کنی که با حرف و گفت و گو و منطقی بتونید با هم به نتیجه ای برسید که بعدا هم ازش پیشمون نشه کسی.
و همینطور امیدوارم اگر یه فرشته قسمتت شده نذاری نسل سوم این ماجرا ادامه پیدا کنه فاطمه جان :)

fatemeh ^__^ :

ممنانم :)
آره خدا صبر میده 
قطعا نسل سومی در کار نیست :))
صخره .
۰۷ بهمن ۲۳:۱۰
سعی کن به درست بها بدی و ذهنت متمرکز رو درس باشه 
این چیزا ضربه ی دوجانبه میشن اگه اعصابتو خیلی خرد کنن و از درس خوندن بیفتی
گوربابای همه فاطمه. امسال سال غصه و حرص و نگرانی نیست
فقط بخون
طاقت بیار بابا. خستم خستم راه انداخته. دخترمون شیره . این حرفاکدومه اخه؟!

fatemeh ^__^ :

بهت گفته بودم خیلی خوب روحیه میدی؟ :))
«خستم خستم راه انداخته» 😂
راس میگی انصافا
چه وضعشه :|
امروز درستش می کنم ^____^
صخره .
۰۸ بهمن ۱۵:۲۵
فیض ببرید از حضورم:-D به مولا جهان هرگز چون منی به خویش ندیده و دگر نخواهد دید:-D 
:) حس خوب گرفتم از جواب کامنتت:) منم برم درستش کنم:)

fatemeh ^__^ :

بله بله :)))
برو خفن جانم :))
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...