من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

آدمارو از رفتن منع نکنید

وقتی یکی تو زندگیتون هست که بهتون آرامش میده

که از بودنش خوشحالید و خیلی خیلی خیلی دوستون داره، از رفتن منعش نکنید…

اون آدم گناهکار نیست

مجرم نیست

بنده شما نیست

با قربانی کردنش برای آرامش خودتون فقط اونو لحظه به لحظه متنفرتر و متنفرتر می‌کنید و این درحالیه که اگه بهش احترام بذارید، به خواسته‌هاش و به دلخوشی‌هاش، اون آدم فاصله مورد نیاز و لذت بخش خودشو پیدا می کنه و به دوست داشتنتون، به آروم کردنتون ادامه میده…

اینی که میگم اصلا و ابدا مخاطبش فقط یه قشر عاشق و معشوق جامعه نیست

شما تو زندگیتون برا خیلیای دیگه مهمین و یا خیلیای دیگه جز جنس مخالف براتون مهمن

نذارید با رفتاراتون طرف مقابلتون (که ممکنه یه خانواده باشه مثه ما) احساس زندانی بودن بکنه

انقدر از بودن تو جهنمتون حالش بد شه که به زبون بیاره اگه نذارید بره تا دنیا دنیاس ازتون نمیگذره

از آدمای خودخواه زندگیم متنفرم

متنفر

صخره .
۰۳ بهمن ۲۱:۲۴
دایان میگه:
تموم میشه این مشکلا
منو تو میخندیم بعدش با هم 
یه دل پر

درست میشه فاطمه...:)

fatemeh ^__^ :

امیدوارم که درست شه و دست از سرمون بردارن وگرنه من رفتارهامو وارد فاز جدیدی می کنم :|
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...