من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

Forrest Gump

واقعا به این رسیدم که هرکس قبل از مرگش باید ببینتش

این فیلم فوق‌العادس
شخصیت به نظر احمق فورست با بازی بی‌نظیر تام هانکس چنان شمارو جذب فیلم می‌کنه که نمی‌تونید کل دو ساعت و بیست دقیقه فیلم رو از جاتون تکون بخورید…
نمایش بی نظیر موفقیت و حس‌ها و دل ِ مهربون و سادگی‌های فوق‌العاده‌ی فورست هر بیننده‌ای رو جذب می‌کنه
اما چیزی که در همه فیلم‌های آمریکایی همیشه داریمش صحنه‌هاییه که احتمالا از نظرتون خیلی زنندس و ممکنه اگه بدون دید قبلی از وجود این صحنه‌ها فیلم رو ببینید، همون دقیقه‌های ۳۰-۴۰ از دیدن ادامش منصرف شید اما من بهتون قول میدم که در کل این فیلم دوساعت و بیست دقیقه‌ای مکسش ۴ تا ۵ دقیقه صحنه‌هایی‌ ست که ممکنه دوست نداشته باشید ببینید که می‌تونید به راحتی اسکیپشون کنید ولی لطفا، لطفا و لطفا این فیلم رو تا آخر ببینید…
تضمین می‌کنم که حالتون دگرگون بشه
رتبه این فیلم در IMDB سیزدهم هست…

Forrest Gump

صخره .
۰۲ بهمن ۱۹:۰۶
:)

fatemeh ^__^ :

واقعا چرا فقط لبخند میذاری :/
نی لو
۰۲ بهمن ۱۹:۱۱
خیلی گریه کردم باهاش
واقعن فیلم تاثیرگذاریه

fatemeh ^__^ :

بی نظیر بود یعنی
استا رت
۰۲ بهمن ۱۹:۴۷
فیلم فوق العاده ای به نظررمم:)

fatemeh ^__^ :

واقعا عالیه
Vladimir Estragon
۰۲ بهمن ۱۹:۵۸
یه چیزی قیلا درموردش نوشته بودم لینکش پیدا نمیشه:)))) عالیع تام هنکس عشقه😍

fatemeh ^__^ :

عه خب یکم دیگه تلاش کن مشی [آیکون التماس و اینا :)]
آره عالیههه :))
masi Rika
۰۲ بهمن ۲۰:۱۳
ممنون از معرفیش!حتمن تو لیستم میذارمش!:)

fatemeh ^__^ :

خواهش میشه :)
بسی خوشحالم ^____^
آقاگل ‌‌
۰۲ بهمن ۲۰:۱۶
یکبار در موردش نوشته بودم نمیدونم یادت هست یا نه. :)
در مورد اینکه این فیلم و فیلم رستگاری در شائوشنگ هر دو در یک سال ساخته شدند. و جالب اینکه اون زمان فارست گامپ پنج تا اسکار گرفت و رستگاری که رقیبش بود هیچ اسکاری دریافت نکرد! 
ولی الاان رستگاری رنگ یک هست و فارست چهاردهم. :)

fatemeh ^__^ :

عه نه یادم نی :(
من حتی رستگاری رو هم ندیدم :(
باید ببینمش حتما
اصن خیلی عقب افتادم از زندگی :(
پیشی پارک لاله
۰۲ بهمن ۲۲:۰۶
به نظرم این فیلم آغازی بود بر اینکه راجبه هر چیزی تا تموم شدنش زود قضاوت نکنیم .

fatemeh ^__^ :

حتی هنوز هم از واکنش اون لحظه‌ام راضیم 🙊 [بچه پررو به من میگن -_-]
راست گفتم دیگه خیلی بد بود اون لحظه واقعا
پیشی پارک لاله
۰۲ بهمن ۲۲:۱۴
پس بقیه فیلم ها رو ببینی چی میگی -_- 
تحملت رو ببر بالا تو این راه

fatemeh ^__^ :

-_-
صخره .
۰۲ بهمن ۲۲:۴۵
چون حرفم نمیاد:) بعضی وقتا اینجوری میشم
بهش میگن سندروم لالی 

fatemeh ^__^ :

خاب 🙊
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...