من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

یوهاهاهااااا 😋

کی می‌تونه منکر این بشه که من عااشششق تدریسم ^____^

و ذوق زائدالوصفی بر من حاکم میشه وقتی  ملت تو کتابخونه از نوع توضیح دادنم خوششون میاد و هی به دوستاشون میگن که سوالای فیزیک و ریاضی شون رو از من بپرسن  ^______^

خدایا بابت این نعمت خوب توضیح دادنم هزااااارررررر مرتبه شکر ^___^

این به هزار تا قیافه و این جور چیزا می‌ارزه واقعا *__*

شیکسون (^_^)
۲۰ دی ۱۹:۲۴
چه خوب؟! :)
واقعا این قابلیت خوبیه، من اینجوری نبودم هیچوقت.
احتمالا در زمینه متقاعد کردن افراد یا تفهیم منظورتم خوبی؟

یعنی من هر وقت خواستم در مورد ذارت زیر اتمی و کشفیات جدید در این زمینه بدونم بیام ازت بپرسم دیگه؟ :دی
(جدی برام جالبه که در این زمینه تحقیقات و کشفیات زیادی شده، مثل مرکز سرن و ذره ی هیگز و اینا...)

fatemeh ^__^ :

آره دقیقااا :))
و واقعا خوشحالم از این بابت ^___^

+ می‌تونی بیای بپرسی ولی خودم بلد نیستم :))))
نه ولی هرچی ازم پرسیده بشه میرم می‌خونم بعد توضیح میدم :)
تضمین که خووووب متوجه بشی ^___^
شیکسون (^_^)
۲۰ دی ۱۹:۳۳
* ذرررات :))

fatemeh ^__^ :

:))
الی
۲۰ دی ۲۱:۲۵
وااای یسسسسس عااالیههههههه تدریییس😍😍 تو هم ک عاالی😍😍😍

fatemeh ^__^ :

خو‌دت عالی 😍😍😍😍😍
آقاگل ‌‌
۲۰ دی ۲۱:۳۱
هم پست قبلی رو خوندم و همین پست رو. :))
راستش میدونی چیه؟ کساییی که ظاهر آدما رو مسخره میکنن نشون میده که اندرون شون از اندیشه خالیه! کسی که از لحاظ اندیشه از بقیه پایین تر باشه دست به دامن حاشیه و مسخره کردن میشه تا خودش رو بالاتر جلوه بده. ولی کیه که ندونه فلانی از عقل و درایت بالاتری برخورداره. و کیه که به واقعا به اون چرندیات گوش بده؟
نکته مهم دیگه  اینه که خودت از خودت راضی باشی. و خدای خودت ازت راضی باشه. بنده های خدا یک روز هستند و روز دیگه نه. حتی دست خود آدم هم نیست. یک روزی نگاه میکنی که بهترین دوستات ماه هاست حتی تو همین فضای مجازی هم سراغت رو نمیگیرن و این تازه بهترین حالتشه. :))

چه خوبه که به آموزش علاقه داری. حضرت علی میگه ذکات علم نشر اونه. احسنت. :)
ان شالله موفق تر باشی.:دی

fatemeh ^__^ :

مرسی آقاگل :)
راستش هیچ وقت نگفتم عقلم بیشتره ولی خب همیشه ناراحت شدم وقتی کسی راجع به چیزایی کت اصلا دست من نبوده بهم چیزی گفته…
اگه وقتی می‌خوایم حرف بزنیم و از کسی ایراد بگیریم یه لحظه به چیزایی هم که داره نگاه کنیم خیلی خیلی قشنگ تر میشه همه چی…

وای من عاشق یاد دادنم… و کلا به همه کسایی که می‌خوان درس بخونن تو خانواده گفتم برا ریاضی فیزیک رو من حساب کنن؛ چون هم فوق‌العاده از درس دادن لذت می‌برم؛ هم از این که کسی می‌خواد خودشو بکشه بالا و بره تو دل علم :)
صخره .
۲۰ دی ۲۲:۳۶
میشه یه چیزی به من بگی؟ کی دقیقا "کی" جرعت کرده به چهره ی شیطون دخترمون بگه بالا چشش ابرو؟ 
فاطمه؟ انقدر ذهنتو درگیر نکن 
بعضیا رو دایورت کن برن
ادمی که سطح شعورش إنقده که بقیه رو از روی قیافه از روی ملیت از روی سن از روی جنسیت از روی لباس قضاوت میکنه این ادمو ساعت نه بذار دم در . رفتگران شریف و کارکنان شهرداری میبرنش.
اره مادر همه اینا شاید رو شخصیت ما موثر باشه[به شخصه به لباس اعتقاد دارم] اما همه ی ماهیت ما نیست ،همه ی ماهیت بقیه نیست
وا کن گوشتو ببین چی دارم میگمت
ساعت نه شب،این ادمارو بذار دم در رفتگران و کارکنان زحمتکش شهرداری زحمتشونو میکشن
خودتو غصه ی چی میدی؟ غصه ی اینکه بقیه چی فکر میکنن؟!بقیه چی دارن؟! ۹ شب دخترم!۹ شب! ساعت طلاییه که باید ازش برای بیرون انداختن زباله ها فیض برد 
بریز بره 
سورنا میگه :هیچی ملاک برتری نیست،حتی هنر
نه اینکه توضیح ریاضی دختر ما عالیه
نه اینکه انجلیناجولی خوشگله
تنها چیزی که ملاک برتریه "ادم بودن" هر کی بیشتر ادم بود 
همون بالاتره
وقتتو ذهنتو حرومه این مساعل نکن
همانا ای برادر سیرت زیبا بجوی و اینا...:)

fatemeh ^__^ :

اتفاقا لباس پوشیدن و‌نوع گشتن خیلی برا من مهمه
چون چیزیه که آدم خودش انتخاب می‌کنه و به نظرم واقعا یه رابطه خطی مستقیم با سطح شعور و فرهنگ داره…
قطعا همینیه که تو میگی و استعدادای فطری آدما هیچ ملاکی برای ارزش‌گذاریشون نیست
این استعدادی که می‌گمو از ریاضی فیزیک و درس بگیر تا هنر و زیبایی و استعداد چاقی حتی !!
ولی بعضی موقع ها که با همچین چیزایی روبه‌رو میشم؛ یه بخشی از داشته‌هامو برا خودم تو ذهنم مرور می‌کنم، و همین مروره باعث میشه بتونم تایی جایی ک ممکنه خودمو در مقابل این چیزا نبازم…
الی
۲۱ دی ۰۱:۲۹
گفته بودم عاشششششق موهای فرفریتم؟ 

fatemeh ^__^ :

آره :))
صخره .
۲۱ دی ۱۴:۱۱
نه نه منظورمو بد متوجه شدی
اگه دوستداشتی میتونم واضحش کنم برات اگرم نه که سرت سلامت:)

fatemeh ^__^ :

خو معلومه دوس دارم واضحش کنی بچه
چه سوالیه اخه 😅
صخره .
۲۱ دی ۲۲:۳۷
لباس پوشیدن خب واقعا به شرایط مالی و خییییییلی چیزای دیگه وابسته اس

میدونی؟ من خودم ریدم خب؟! اینو به همین صراحت گفتم که بقیه نگن چه صخی خودخفن پنداری:-D 
وگرنه شماها که عادت دارین من چند وقت یه بار برم بالا منبر و زر بزنم:/
بله ما رفتیم بالا منبر میکروفون و اب لطفا. اها ردیفه 
رفتیم.
ببین،اینکه باید به تاثیری که "اعمالت"روی بقیه میذاره فکر کنی کاملا منطقی و درسته اما تو مار درستو انجام بده بعدش اینکه بقیه راجب تو چی فکر میکنن چه اهمیتی داره؟ اونی که باید حقیقتو بدونه خداس!که میدونه. که براش مهم نیست موهات چه مدلیه چشمات چه مدلیه 
یه روزایی هست فاطمه ؛حتی حرف زدن ازشونم قشنگ نیست منو میبینی؟ این همه چیز دارم باهاشون حال کنم یکیش رقصیدنم، ولی یه روزی میرسه تو زندگی که هیچی برات ارزش نمیشه نه سواده ریاضی یا حرکات هیپاپ.
از اول باید ارزش خودتو تو انسانیت و دیدگاه خدا راجب خودت خلاصه بدونی 
الان با فکر به این استعدادهات خودتو در برابر این حرفای بقیه نمیبازی ولی مثل اینکه سرماخوردی و جای استامینوفن داری ژلوفن میخوری! یه کمکایی میکنه ها ولی اصل کاری نیست.
اصل کار اینکه اصن حرف این ادما برات مهم نباشه که بخوای خودتو ببازی یا نبازی
این اصلم نیاز داره غرق شی، غرق شی تو این فکر که در گاراژو میشه بست در دهن مردمو نه
غرق شی تو اینکه واقعا طرز فکر چهارتا بی مغز هیچ تاثیری رو دنیا و اخرت تو نداره. نظر خدارو راجبت عوض نمیکنه و اون بالایی که این چرتو پرتا براش مهم نیست چون از همه سر تره 
هم میتونه این دنیاتو بهشت کنه هم اون دنیاتو
پس اصله اصله اصلش غصه ی بیخود میخوری جانه دلوم 
من همچنان میگم ساعت ۹ سر کوچه 

fatemeh ^__^ :

صخی دقیقا لپ مطلب و منظورتو می‌فهمم و واقعا هم قبولش دارم
یعنی همیشه سعی کردم همینو الگوی راهم قرار بدم که آیا کاری ک دارم می‌کنم از نظر خدادرست هست؟ دوستش داره؟ اگه آره که بقیه برن تو دیوار برن بمیرن اصن!! بود و نبودشون چه اهمیتی واسه من داره
لازم به ذکره که خودم خدای ایگنور کردن بقیه ام تو این جور مسائل 😅
الان می‌دونی صحبتم چی بود؟
صحبتم طبیعت رنجور انسان بود
تو این حرفایی ک تو میگی قطعا شکی نیست
ولی لازمه یه پرانتز باز کنیم (انسان رنجور)
واقعیتش اینه ک اعتراف می‌کنم من به عنوان یه انسان هنوووز انقدر به خودم مسلط نشدم که وقتی یه حرفایی زیاد برام تکرار میشه ازشون ناراحت نشم
می‌دونی اون ضریب ایگنور کردنه هنو به صد نرسیده
الان رو نود ایناس :))
ولی خب دمت گرمم داداچ ^___^
همین ک حرف می‌زنی و نظرات همخوان میذاری رو‌میز خوبه =))
صخره .
۲۱ دی ۲۲:۴۳
چه قدرم غلط غلوط نوشتما:/شما به بزرکی خودتون ببقشین


تو مارتو درست انجام بده = کارتو درست انجام بده:-D
تو زندگی هیچی برات ارزش نمیشه نه سواده ریاضی نه حرکتای هیپاپ

فک کنم غلطام همین بود 
خانوم معلم میشه ارفاق کونید؟

fatemeh ^__^ :

ارفاق کنم :-؟
امممممم

خاب می‌بقشم ^___^
صخره .
۲۲ دی ۱۳:۴۴
من دیگه حرفی ندارم:-D

fatemeh ^__^ :

:دی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...