من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

می‌خواستم یه پست کامل بنویسم ولی نشد… نمیشه…

اعتراف می کنم تا وقتی بودن نمی دونستم چه جواهری وجود داره

از دیشب که دارم به آینده بدون ایشون فک می کنم واقعا تن و بدنم می‌لرزه…
پدر اصلاحات و نزدیک ترین شخصی که از طریق ایشون خیلی از خواسته‌های مردم غیر اصولگرا به شخص اول مملکت در این سال‌ها می‌رسید، الان دیگه نیستن و این واقعا خسارت بزرگی به عده زیادی از مردم جامعه وارد کرده و خواهد کرد…
به قول یکی از دوستان درگذشت هاشمی رفسنجانی بیشتر از این که غمناک باشه ترسناکه…
ان‌شالله که روحشون شاد باشه…

+ می‌خواستم بنویسم که چقدر ترسیدم، می‌خواستم بنویسم که تا قبلش نمی‌دونستم چه برگ برنده‌ایه، می‌خواستم بیانیه وزیر بهداشت که نوشته بود بازهم شاهد کوتاهی تیم پزشکی بودیم رو منتشر کنم ولی در پی در اومدن آقاگل از منفعل بودن، فقط کامنتمو کپی کردمو خودم رفتم تو منفعل بودن…

+ خیلی خوشحالم که امسال می‌تونم به اندازه یه رای از اصلاح طلبا حمایت کنم…

+ خیلی ناراحتم که بزرگتر نیستم 😔

مریم y.
۲۰ دی ۱۱:۲۲
جدا از شوخی و اینا من میترسم از این که مملکت از اینی که هست بد تر بشه....

fatemeh ^__^ :

شوخی چیه
قطعا ما هم از همین می‌ترسیم…
دچــ ــــار
۲۰ دی ۱۱:۳۳
همینم خوبه 
این که آدم رایش رو با انگیزه بده خودش خوبه 

fatemeh ^__^ :

آره اصن خیلی خوبه
آقاگل ‌‌
۲۰ دی ۱۲:۳۹
ببین اینکه آقای هاشمی فرد بزرگی بود. اینکه شاید تنها اهرم باقی مانده اصلاح طلب ها بود که هنوز نتونسته بودند حذفش کنند، درست. ولی همین آقای هاشمی هم در گذشته اشتباهاتی داشته. البته نه من در این حد و حدودم که بتونم آقای هاشمی رو قضاوت کنم و نه این اختیار رو دارم. اینی که میگم صحبت من نیست. صحبت اهل دانش هست. من تقریبا دهه هفتادی شده از هاشمی فقط سالی رو به یاد دارم که اومد توی شهرمون. فکر میکنم 5یا6سالم بود! در این سال ها البته خب به خاطر فضای دانشگاه بیشتر با این مسائل درگیر بودم. ولی باز میگم علم قضاوت در مورد ایشون رو ندارم. با این حال بعنوان کسی که از ابتدا با این انقلاب همراه بوده و برگی از تاریخ این مملکت بوده براشون احترام قائلم. و از رفتنشون خب ناراحت. اگرچه کسی برای این ناراحتی هم تره ای خورد نکنه.
بگذریم.
خدا رحمتشون کنه.

fatemeh ^__^ :

قطعا منم منکر اشتباهات ایشون و البته بقیه مقامات نمیشم چرا که این اشتباهات نه تنها برای ایشون و به طور خاصه اصلاح طلبا، بلکه برای اصولگرا ها هم بوده
و قطعا من هم در جایگاهی نیستم که بگم ایشون یا هر کس دیگه مبری از بدی و اشتباه بودن که این حرف فقط خودمو مسخره می‌کنه و سطح درکمو…
این آقایون سیاسی و غیر سیاسی و علامه و غیر علامه هم قطعا معصوم نیستن که بگیم پاک از خطا و اشتباه بودن
ناراحتی ها فقط به همون منظور (تنها فرد اصلاح طلبی که نتونسته بودن برکنارش کنن ) به قوت خود باقی‌ست…
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...