من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

هیجان‌انگیز ترین صحنه‌ی چن سال گذشته …

مامان قلبم اخه 🙊

مه‍ شید
۱۶ دی ۱۹:۲۰
لینکشو‌ بفرستم کازیوه :)))))))))))))))))

fatemeh ^__^ :

چی هس ؟ 🙊🙊🙊🙊
الی
۱۶ دی ۱۹:۵۹
وااااااای😍😍😍

fatemeh ^__^ :

😍😍😍😍😍😍😍
آقاگل ‌‌
۱۷ دی ۰۰:۴۹
@مهشید
نکن سکته میدی بچه مردم رو :))
میگم چند وقته نیست و نابود شدی چرا؟ 
.
کازیوه یک بلاگره که اگه این پستت رو ببینه یا خودش رو میکشه یا شمارو :))
وجه شباهتتون هم اینه که عاشق شیر کاکئوئین. 

fatemeh ^__^ :

مشی بیا جواب بده 🙊

اوه اوه آقاااا به من رحم نمی کنید به شیرکاکائوهام رحم کنید خووو
من نباشم کی بخورتشون 😔
مریم y.
۱۷ دی ۱۳:۱۷
چه با شکوه :))

fatemeh ^__^ :

اصن بی نظیرررههه 😋
صخره .
۱۸ دی ۱۰:۳۲
فاطمه؟!؟!![چشمان ملتمس صخی] مامانت برای یک صدم ثانیه منو به فرزندی قبول نمیکنه:-D؟!

fatemeh ^__^ :

می‌کنه ولی شیرکاکائوعا مال خودمه‌هااا 🙊
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...