من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

فلسفه یعنی رنج… افتخاره که بگی رنجورم؟

گاهی وقت ها هم فکر می‌کنم در تاب و توان من نیست سرو کله زدن با آدم‌های اطرافم

اصلا مهندس شدنم یعنی ادامه بدبختی‌ها

یعنی حتی بعد از دانشگاه هم از دست این مردم خلاصی نداشته باشم و

این جور‌ وقت‌ها 

فکر می‌کنم به صندلی و میز و اتاق شخصی‌ام در IPM که می‌توانم ساعت‌ها و ساعت‌ها همان‌جا بنشینم و فکر کنم و کسی هم کاری به کارم نداشته باشد…

آخر روزهم خوشحال و سرمست از این تنهایی لذت‌بخش کوله ام را بردارم و بروم استخر و نه مجبور باشم با کسی حرف بزنم و دستور بدهم و نه کسی مجبور به حرف زدن با من و دستور دادن به من باشد…

و اگر مجبور به دیدن کسی هم باشم، این توفیق اجباری لذت بخش است چرا که آدم‌هایی را می‌بینم که احتمالا مکس اشتراک عقیده را باهم داریم… البته فقط احتمالا…

فیزیک

پایان همه‌ی روبه رو شدن‌ها با آدم‌هاییست که نمی‌توانیم هم‌دیگر را تحمل کنیم…

ف. تفتی
۱۶ دی ۰۹:۴۶
جالب بود...

fatemeh ^__^ :

خاب
yek banoo
۱۶ دی ۰۹:۵۴
این گاهی وقت ها اشکالی نداره برا همه پیش میاد

fatemeh ^__^ :

همیشه‌اس…
دچــ ــــار
۱۶ دی ۰۹:۵۵
کاش بتوانیم حرف های همدیگر را گوش بدهیم ... تحمل پیشکش

fatemeh ^__^ :

آره شنیدن حرف خیلی مهمه…
آدمایی که توانایی حرف زدن و حرف شنیدن رو ندارن ضعیف ترین و بدبخت‌ترین آدم‌هان
آقاگل ‌‌
۱۶ دی ۱۰:۲۵
به قول یکی از معلم هامون میگفت فیزیک یعنی آهنگ زیبای زندگی :))
مطمئنم به اون جایی که میخوای برسی میرسی. با قدرت پیش برو. با قدرت. :)
بیخیال حرف و حروف و رفتارهای مردم.

fatemeh ^__^ :

آقاگل می‌دونستید وقتی شما کامنت میذارین چقد انرژی مثبت و حال خوب به من میدین؟ 
چقد خوبه بیان و البته وبلاگ من؛ یه کسی مثه شما رو داره ^___^
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...