من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

بعد از یه روز کسل کننده با یه طعم لذت‌بخش فوق‌العاده ^____^

طعم یه حس عالی مثه مجوز گرفتن اولین خواننده زن

مثه نوشین طافی 

مثه پری که با معرفیش شگفت زدم کرد و نتیجه سرچ‌ها که هرلحظه حالمو بهترو بهتر کرد

این حس فوق‌العادس

بی نظیره

بی نظیره

بی نظیره

قطعا به تعداد از آلبومش خواهم خرید چون احساس پیروزی اون قطعا احساس پیروزی منه 

که حالم خوب شه وسط این آشفته بازار یه اتفاقایی داره میوفته که ملت ما و مسئولین‌مون؛ درسته کم کم و با یه شیب ملایم، ولی دارن از جهلشون میان بیرون و یه نگاه درست تر و عقلانی تری نسبت به شرع و کارهای معقول و منطقیشون پیدا می‌کنن…

و من بسی خوشحالم

بسی

بسی

بسی

نوشین طافی یه زن‌ه که تو کشوری که جهان سومی بودن توش مد شده یه کار خفنی کرده؛ قطعا کلی سختی کشیده، کلی این درو اون در زده تا تو یه همچین روزهایی لبخند بشینه رو صورت خوشگلش؛ چرا که تو این مملکت زن بودن همیشه و هرجا همراه با یه :( و اشک و تیرگی و محدودیت بوده…  

Nushun Tafi

+ اگه شما هنوز هم جزو اون دسته از آدمایی هستین ک فک می‌کنید شنیدن صدای زن حرامه یه سری به رساله‌ی آقای خامنه‌ای بزنید!

+ اسم آلبوم نوشین طافی با این همه ناملایمات تو کشور، ستودنیه؛ و این فقط اوج لطافت و صلابت یک زنه… «تورا ای کهن بوم و بر دوست دارم»

pary darya
۱۵ دی ۲۱:۲۲
((((-: منم خیلی کیف کردم خیلیییییی 
((-: 

fatemeh ^__^ :

کیفم داشت آخه ^____^
مرسی پرییی ^___^
نی لو
۱۵ دی ۲۱:۲۵
واقعن یه برگی ورق خورد تو تاریخ این کشور!
تا چند سال دیگه مسابقات سراسری آواز برگزار میشه
خیلی خوشحالم، خیلی! :)
من عاشق خوندنم، شاید اگه ۲۰ سال دیرتر به دنیا میومدم الان به جای اینکه مخلوطی از مهندس و ساینتیسیت شم خواننده شده بودم :))))

fatemeh ^__^ :

واقعا خیلی خوب بود خیلی
جون گرفتم اصلا ^___^

عزیزجان الآنم دیر نیستااا
خواننده بودن اصلاااا منافاتی با ساینتیست و مهندس بودن نداره ^___^
pary darya
۱۵ دی ۲۱:۲۶
^_^از ذوق در حال مردنم(((-: 

fatemeh ^__^ :

منممممم :))))))
___ سلوچ
۱۷ دی ۰۹:۱۰
عه چه عالی :)

fatemeh ^__^ :

خیلیییی ^____^
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...