من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

ماهم به زیر خاک و دلم در این ظلمت زمانه اس…

تو آدمی هستی ک کل مهربونی هاتو جمع میکنی بعد یهو منتقلشون میکنی…

شاید هم وقتی مهربونی‌هام تو دلم تلنبار میشن و مجالی برای خالی کردنشون نیست حالم میریزه بهم …

صخره .
۰۹ دی ۱۵:۵۴
واقعن این مدلی هستی؟!چه بد!

fatemeh ^__^ :

واقعا همین طوریم !!
از چه لحاظ بد؟
صخره .
۱۰ دی ۱۴:۳۰
از این لحاظ که خب مثلا مثلااااا تو مهربونیای هفتته تو جمع میکنی
پنج شنبه بروز میدی
اومدیمو پنج شنبه بعدی نبودیم(دور از جونت البته) اونوقت تو به اندازه یک هفته مهربونیو از جهان محروم کردی! 
یعنی با این فکر ؛ صب تا شب دارم به بقیه ابراز احساسات میکنم
با این فکر که اگه فردا نباشم چی؟

fatemeh ^__^ :

نه مهربونیای هفته مو جمع نمی‌کنم برا پنج شنبه ها…
میدونی اصن خودم جمعشون نمی‌کنم که
مهربونیام فقط صرف یه سری آدمای خاص می‌شن
صرف بچه ها فقط
اون مهربونی ایده آلم انگار فقط وقتی اونا هستن از وجودم دل می‌کنه …
صخره .
۱۱ دی ۱۳:۱۳
بچه ها:)))) ^___^

fatemeh ^__^ :

:)

+ اون عکسه رو دیدمااا چقد تمیز بود 🙊 خجل شدم 🙊
بهش فک می‌کنم حتما :))
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...