من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

تنفر تا کجااااااا

یه جاهایی شده

به خاطر کوچک ترین حقوق انسانیم 

حس کردم با تمام وجود شخصیتم خورد شده…

چرا باید تو این کشور لعنتی زندگی کنیم؟

چرا؟

با چه دلخوشی؟

اه شت

بازم گذشته داره میاد تو مغزم قدم رو میره -_-

هر لحظه بیشتر بهش فک می‌کنم متنفر تر میشم -_-

چجوری داریم تو این لجنزار نفس می‌کشییییمممم

چجورییی :-؟

pary darya
۰۸ دی ۲۰:۴۵
(-:وقتی گفتی حقوق انسانی یاد بدبختیلی خودم افتادم که باید واسه کوچیکترین کارم کوچیکترین حقم اجازه بگیرم

fatemeh ^__^ :

دقیقااا
اه لعنتی
حالم داره بهم می‌خوره :/
pary darya
۰۸ دی ۲۱:۰۲
خیلی وقتا حالم ازین چیزا بهم میخوره حتی الان... ولی باید تحمل کرد هی

fatemeh ^__^ :

بالاخره تموم میشه زمان این تحمل کردنا
بالاخره …
صخره .
۰۸ دی ۲۱:۲۰
هممونم فراریما:_ 

fatemeh ^__^ :

بس ک خوبن
می‌دونی چیه اخه
ما هممون دور از جون نمی‌فهمیم
نمی‌فهمیم چه نعمتیه اینجا
وای لعنتی
هرچی بیشتر ازش میگم حالم بدتر میشه
متنفرررررررررررررررررررررررررم از این خراب شده
متنفررررمممم
pary darya
۰۸ دی ۲۱:۲۶
دی: بیا بریم ازینجا (((= میگن اونور ستاره هاشم بهترن  قول رصدو اونور عملی کنیم

fatemeh ^__^ :

برییم :))
صخره .
۰۸ دی ۲۱:۲۶
منو ایرانو دوس،طبیعتشو دوس،زبانشو دوس؛
وضعیتشو ندوس…
سعی کن متنفر نباشی ایران یه وجب خاکه،گناهی نداره که متنفر باشی وضعش خرابه که اونم ادمیزاد هر جا هست؛ ویرونی هم هست...
خانه از پای بست و اینا...

fatemeh ^__^ :

اره صخی می‌فهمم چی میگی
وقتی میگم از اینجا متنفرم
یعنی از وضعیت اینجا متنفرم
نه از ایران بدبخت که افتاده دست یه مشت حیوون
الی
۰۸ دی ۲۱:۴۶
تا وقتی نجاتی پیدا کنی از اینجا میتونی هر وقت این مدلی متنفر شدی زنگ بزنی به من بعد با هم بریم بیرووون و خب قطعا هر کجای این دنیا ک من و تو با هم باشیم بهشته حتا ایران😛😜

fatemeh ^__^ :

ییسسسس :))
یعنی بی نظیری تو :))
البته از حق نگذریم ک جاهایی ک کنار توام و انقلاب کلهم مسیرشون از این اوضاع و این مملکت جداس :)))
آقاگل ‌‌‌‌
۰۸ دی ۲۲:۱۳
ول کن برو زیر بارون قدم بزن. 
ول کن اینارو. با گفتنش هیچی درست نمیشه. فقط اعصاب خوردی بیشتر

fatemeh ^__^ :

بارونمون تموم شده ک سر دلم باز شده 😞
___ سلوچ
۱۰ دی ۱۹:۲۵
عادت کرده ایم
به بیخیال بودن :)

fatemeh ^__^ :

من هنو عادت نکردم :(
فقط خودخوری می‌کنم :(
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...