من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

خدا شیرو باز کرررردددهههههههههههه 😍😍

وای دارم از هیجان می‌میییرممممممم … 

امیرحسین تنها
۰۸ دی ۰۸:۲۴
یعنی چی؟

fatemeh ^__^ :

بارون میاد چر چر :)
ras ta
۰۸ دی ۰۸:۴۳
پشت خونه ی هاجر D:

fatemeh ^__^ :

مرسی همراهی :))))
صخره .
۰۸ دی ۰۹:۵۱
هاجر عروسی کرده

fatemeh ^__^ :

هاجر عروسی داره بَرَ :))
بعدش میگه دم خروسی داره 😂

+ مثکههه از اتاق فرمان اشاره می‌کنن هاجر تاج داره 🙊🙄
کتاب فروشی آقای کریمی
۰۸ دی ۱۱:۲۶
هاجر عروسی دارهههه
تاج خروسی دارهههه

fatemeh ^__^ :

عه تاج یا دم ؟ 🙊
آقاگل ‌‌‌‌
۰۸ دی ۱۲:۵۵
اینجا هم باز شده! تازه دارن خونه تکونی هم میکنن! دل آسمون پره. چنان داد و قالی راه انداخته که خونه به لرزه در میاد! 

fatemeh ^__^ :

خوبه ادم آسمون باشه
که پر بودن دلشم بشه لذت واسه بقیه

این لرزیدنارو می خوام …
yek banoo
۰۸ دی ۱۴:۴۹
ما هم میگفتیم دم
ولی انگار تاج منطقی تره

fatemeh ^__^ :

آره انگار :))
صخره .
۰۸ دی ۱۵:۴۶
تازشم ماعم میگفدیم دم:-D اینا باکلاسن میگن تاج:-D
تازشم هر چی من بگم همون :-D :_ ) میگم هاجر عروسی کرده بگو ایشالا خودت عروسی کنی !چرا بحثو عوض میکنی:-D

fatemeh ^__^ :

وای صخی از دست تو :)))))))
خیلی خلییی
ایشالا خودت عروسی کنی 😂
yek banoo
۰۸ دی ۱۷:۰۷
میفهمم ولی شک نکن این تنهایی هر چند آزار دهنده الان برات بهتره. وگرنه این همه ادم، خدا که بخیل نیست همین الان چند تا از بهترین هاش رو تو زندگیت قرار میداد. شک نکن :)

fatemeh ^__^ :

من فک کنم شما منظور پست بالارو بد متوجه شدین
من نگفتم الان تنهام
اتفاقا الان دوتا از بهترین آدمای روی زمین کنارمن جز خانواده
منظورم این بود ک
اون سه تا کلمه رو همه ی آدما باید تنهایی تجربه کنن
چون اون موقعس ک با کیفیت میشه
با عقل «خودت» عاشق بشی
با عقل «خودت» ایمان بیاری
و به تنهایی بمیری …
صخره .
۰۸ دی ۱۷:۵۳
خانوم پستاتون تفسیر نیاز داره 
لطف کنید اینارو زودتر بگید خو

fatemeh ^__^ :

هاه؟
با منی :-؟ [ آیکون سرخاروندن و اینا ]
چیو زودتر میگفتم 🙊
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...