من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

یه روزی حس می‌کنی که تموم‌ه غمات، میخندی و شادیا سر میرسه …

ساعت یه ربع به هفت از خواب پاشی، بعد نمازو صبونه برا خودت فلاسک و پر کنی از آب‌جوش

کتاباتو جا بدی تو کیفت و لبالب از حس خوب شنیدن صدای بارون،

پرواز کنی

دقیقا پرواز کنی به سمت کتاب‌خونه

طبق عادت همیشگی و بیگانگی دیرینه با چتر اجازه بدی بارون صورت و شیشه عینکتو خیس کنه و به صدای دلنشین دوست داشتنی مرتضی بعد کلی وقت گوش کنی و زیر لب زمزمه کنی : دوباره نم نم بارون…

لبالب از حس خوب دوست داشتن خدارو شکر کنی که کتابخونه وسط پارکه و باید برا رسیدن بهش سبزی و طراوت و بوی خاک بارون خورده رو لمس کنی و بعد از ده مین عشق‌بازی با همه حسای خوب دنیا سرحال بری کتابخونه

تا ساعت ۱۲ بکوب درس بخونی و بری بیرون ناهار بخوری و دوباره تا ۸ بکوب درس خوندن و لذت و لذت و لذت و لذت …

از کتابخونه بیای بیرون و شب تاریک و هندزفری تو گوشت و سوز و بوی نم و حس خوب بارون و همه و همه باعث میشه همه خستگیات از تنت بیاد بیرون و خوشحال از این خفن درس خوندن و رسیدن به برنامت با لب خندون بیای خونه و مامانت گل از گلش بشکفه با دیدن لبخندت و با خنده بپرسه ک تو همونی هستی که چن روز پیش میگفتی از درس خسته شدم؟ 

میخندم و بهش میگم اون موقع بی هدفی داشت منو میکششتتت…

الان هدف نزدیکمو مشخص کردم :)

بخنده بگه من که سر از کار تو درنمیارم :))

شب کلی صحبتای خوب بکنی

قلبت تند بزنه 

لبخندات پهن تر بشه و درست لحظه‌ای که چشات داره میره یهو ببینی اون بالا زده 

erfan bayat: salam fateme khubi?

چشات چارتا شه ک عه عه این هنو شماره منو داره :))

با کلی ذوق زدگی بری با استاد قدیمی حرف بزنی و بگه شریعت ک رفت اونور دنیا 

یه روز که بچه‌ها بودن بت میگم بیای دانشگاه 

و تو خوشحااال :))

و بالاخره بعد از مدت‌ها و این دفعه با چن جمله قانعش کنی ک باید آخر فاطمه h بذاره و بعد خدافظی خوابت بپره و

بری همرو با ذوق براش تعریف کنی و 

- میگم که

+ میگی که

- خوابت نپرید؟

+ چرا :/

- چنتا خوابت میاد

+ ۶-۷ تا 🙄

- خب میگم که چیزه

+ چیزه ؟

- تا دوباره ۱۰ بشه حرف بزنیم؟

+ قول میدی درساتو برسونی به برنامه امروز؟

- قول قول :)

+ پس بزن بریم :))

و انقققدددرررر حرف بزنید تا ۱۱-۱۲ تا خوابت بیاد و بیهووش شی :))

عاشق این روزام

عاشقشون …

یکی تو آسمونا به فکرمونه

هوامونو داره خدا… :)

ras ta
۰۶ دی ۰۸:۵۷
چه حس خوبیه واقعا :))

ان شاءالله همه ی روزهات پر از حس خوب باشه نازنین

fatemeh ^__^ :

وای فاطمه صب ک جواب پی امو دادی تو مسیر کتابخونه بودم و نتم خوب نبود
بعدشم ک رسیدم خونه ۲ کا پی ام تو گروه بود :))))
هرچی گشتم پی ام تو پیدا نکردمممم 😭😭😭

اره خییلی خوبه :))
ممنانمممم
بانوچـ ـه
۰۶ دی ۰۹:۲۳
بارون واقعا آدمو سرزنده میکنه، حالا در کنارش کلی حس خوب دیگه هم با هم سرازیر شدن سمتت و روزتو قشنگ کردن...
همیشه شاد باشی :)

fatemeh ^__^ :

بلی بلی بارون فوق‌العادددس :)

ممنانمم ^___^
آقاگل ‌‌‌‌
۰۶ دی ۱۰:۲۶
بوی باران بوی سبزه بوی خاک
شاخه های شسته باران خورده پاک
آسمان آبی و ابر سفید
برگ های سبز بید...

نزدیک بهار نیستیم. ولی وقتی دیدم از بارون اینقدر سر ذوق اومدی یاد این شعر مشیری افتادم که شجریان جان میخونه :))
همیشه همینقدر پر انرژی ان شالله.
موفق تر  و موید تر باشید. :دی

fatemeh ^__^ :

بارون بارونه دیگه :)) فرق نداره چ فصلی باشه کههه :))
اتفاقا دقیییقا فضا با شعر متناسب بود 
ممنانممم ^____^

آقاگل یعنی خیلی خوبی شما =))
صخره .
۰۶ دی ۱۰:۳۲
میگن (طبق بادی لنگوعج و اینا)ادم وختی با یه چیزی گردنش کج میشه و نیشش تا بنا گوش واز 
و من اضافه میکنم وقتی اهنگو نمیشنوه 
داره از یه چیزی خعععععلللللللی زیاااااد لذت میبره:)
از یه پستی:) از فوطمح ای
از یه هدف نزدیکی که نیدونم چیسته؟:) چیسته؟:-D

fatemeh ^__^ :

دییونه ای صخی :)
دییونه :)

تصمیم گرفتم یه رتبه شاخی بیارم تو کنکور :) 
(هرچند نیاز نی اصن :) )
بهار پاتریکیان D:
۰۶ دی ۱۱:۴۸
خوشحالم که خوشحالی رفیقم 😍
خیلی حس خوبی داشتن حرفات ، خیلی .. ❤️

fatemeh ^__^ :

فداتم کهههه :)
yek banoo
۰۶ دی ۱۳:۴۶
اصلا از پستت انرژی مثبت منتقل میشه :)

fatemeh ^__^ :

پر از انرژی بودم اخه :))
صخره .
۰۶ دی ۱۴:۳۳
ببقشین رتبه شاخ عاااولیحاصن ما نکه کلا شآخیم شصصص در سگ باس رتبه ی بچه درسخونمونم شاخ باوشه دیه
فقط  یه زیر شاخه ی شاخی هم برا خودت بولد کنی فک کنم خوب باشه
تک رقمیه منی دیگه فاطمه؟ نه؟ تککککاااااآ

fatemeh ^__^ :

:))))
حیف عمومیم خوب نی صخی :( 
به تک نمی‌رسه احتمالا 
ولی زیر ۲۰۰ رو می‌تونم به خودم قول بدم و براش تلاش کنم :))
نی لو
۰۶ دی ۲۳:۲۰
آخ آخ این حستو خیلی خوب میفهمم!
روزایی که حال آدم خوبه، دنیام بات راه میاد، اصن همه چی سرجاشه!
ایشالله مه هرروزت اینحوری باشه :)

fatemeh ^__^ :

آره دقیقا :)
واقعا وقتی آدم خوب باشه دنیام باهاش راه میاد :)
ممنون عزیزجانم :)
ایشالا یه عالمه از این حس خوبا نصیب خودت ^__^
صخره .
۰۸ دی ۰۹:۵۵
من عمومیام خوبعه ها! میخوای من عمومیو میدم تو تخصصیو:-D؟ تنخا کاریه بود که به ذهنم رسید:-D میبینی تورو خدا ذهن خلاق بچتونو؟:-D صخره اس شما دارین اخه؟زیر دویست چیه!!!!!!! دخترمون تکه! میگم تک با من بحث نکن:|
+ حالا لااقل بگو زیر صد خب:| به هر حال که جز تک اصن اجازه نداری چیزی بگی:-D ادم رو حرف صخی جامعت حرف میزنه؟!نه حرررف میزنه؟!

fatemeh ^__^ :

عه عاررره بیا عمومیارو جا من بده
من قووول ک اول شم اصن :))

بعله بعله
اصن می‌خونم برا زیر صد 
میگم زیر ۲۰۰ برا خطاش :))
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...