من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

حالا نمیشد چن ساعت دندون به جیگر بگیری ک من بخوابم؟ هوم؟

قلبم وحشتناااک درد می‌کنه

چرا وقت نمیشه من یه دکتر برم

اه 

لعنتی 😣

الی
۰۴ دی ۰۱:۱۸
فاطمه. من واقعا نمیفهمم این کارو. ینی چی وقت نمیشه برم دکتر؟ چ چیزی تو دنیا مهم تر از سلامتیته؟ چییه ک اگه سلامتیت نباشه به دردت میخوره؟
اصلاااا حالا ک اینطوره ب خداااا قهر میکنم نری دکتر. قهر واقعی از اونا که تا حالا نداشتیماااا😑😑 فمیدی یا نه؟ این آلارم اولیه ش بود. میری دکتر باهاش سلفی میندازی مطمئن شم. والسلام😐😐😑😑😑

fatemeh ^__^ :

قهر اخه الی 😐
اه خب نمیشه برم هی 😔
صخره .
۰۴ دی ۰۷:۲۴
میکشمتا 
هیچی مهم تر از سلامتت نیست خب؟
#شعارهای صد من یه قاز

fatemeh ^__^ :

تو خودت پ چرا قرصاتو نمی‌خوری؟
هوم؟
بهار پاتریکیان D:
۰۴ دی ۲۰:۱۴
به همون دلیل که ..
هیچی ..
یا میری دکتر یا نداره میری دکتر .. 
خب ؟!
میری دکتر ..

fatemeh ^__^ :

میرم ایشالا یه روزی :)))
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...