من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

آقا یه سوال

کسی می‌دونه که آیا میشه دو تا کنکور انسانی و ریاضی رو باهم داد یا نه؟

مه‍ شید
۰۳ دی ۱۷:۰۶
اگر رشتت ریاضی باشه میشه

fatemeh ^__^ :

جدااا ؟
همزمان میشه داد ؟
خدایی ؟ 🙊
آقاگل ‌‌‌‌
۰۳ دی ۱۷:۱۶
نه نمیشه خواهر من. نمیتونی همزمان در دو رشته متمرکز کنکور بدی! در واقع بین ریاضی و تجربی و انسانی فقط حق شرکت در یک کنکور رو داری. ولی میتونی همزمان در کنکورهای هنر و زبان هم شرکت کنی. در واقع هنر و زبان رو میتونی در کنار ریاضی کنکورش رو شرکت کنی.

fatemeh ^__^ :

ای بابا :(
هنر میشه پس 🤔
آقای خاص
۰۳ دی ۱۷:۳۰
همین جور که آقا گل گفتن نمیشه! منم گفتم که دیگه مطمئن بشید نمی تونید!

fatemeh ^__^ :

بعله‌ ملتفت شدم 🙊
آقاگل ‌‌‌‌
۰۳ دی ۱۸:۰۱
آره هم هنر هم زبان رو میتونی در کنار ریاضی یا انسانی شرکت کنی :)

fatemeh ^__^ :

به هنر فکر می کنم حتما 🤔
صخره .
۰۳ دی ۲۳:۱۴
تا جایی که من میدونم بعضی رشته ها ازاده 
ولی برای انسانی و تجرب و ریاض فقط میتونی کنکور درسی رو بدی که دیپلمشو داری
نمیدونم چه قد درس یا غلط:)

fatemeh ^__^ :

هووم آره انگار نمیشه :(
___ سلوچ
۰۵ دی ۱۰:۰۴
کنکور انسانی رو نه
ولی مثلن میشه روانشناسی ش رو رفت و درس خوند با کنکور ریاضی

fatemeh ^__^ :

نه راستش می‌خواستم کنکورشو بدم فقط :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...