من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

همون وقتا که دلتنگم …

نمیدونم حکمت این آرامش وبلاگ داشتن چیه…

کی می تونه منکر این بشه که نوشتن تو این خونه دنج و مهربون انقدر دوس داشتنی و آرامش دهندس؟

دلم می خواد وبلاگمو بغل کنم

بگم مونس تنهایی ها

همدم روزهای غم و شادیم

به اندازه تمام دنیا دوست دارم …

+ عرفان صخی میگه زیر یه خروار خاکی، میگه هر شب برات فاتحه میفرسته، میگه دیگه نمیای لعنتی

وبلاگت عرفان

اون آخرین پست ۲۱ مردادی لعنتی داره آتیشم میزنه و هر موقع میام تو وبلاگم فقط به این فک می کنم که مگه میشه نباشی

مگه میشه این خونه دنج و برام به بهونه های مختلف درست کرده باشی که پول نگیری ، مگه میشه آروم و خوشحالم کرده باشی و خودت آروم و خوشحال نباشی

و همیشه به این فک می کنم که فاتحه روح زنده هارم شاد می کنه …

pary darya
۰۳ دی ۱۳:۰۲
(-:منم گاهی دلم میخواد محکم بغلش کنم 

fatemeh ^__^ :

اوهوم…
بهار پاتریکیان D:
۰۳ دی ۱۳:۳۰
زیر خروار ها خاک ..
بمیرم ..

fatemeh ^__^ :

😔
صخره .
۰۳ دی ۱۳:۳۰
ببینمت؟ تو میهن منو میخونی؟ اگه چیزی تو بیان نیست و میهن هست 
یعنی نخواستم شماها بخونید یعنی نخواستم اذیت شید 
خب؟ نخواستم اذیت شید

fatemeh ^__^ :

گفته بودم می خونم و نگفته بودی نخون 
خب؟
هرموقع بگی دیگه نمی خونم…
صخره .
۰۳ دی ۱۳:۳۱
بهار گلی:) خجالت نمیکشی همزمان با من کامنت میذاری؟

fatemeh ^__^ :

:)
آقاگل ‌‌‌‌
۰۳ دی ۱۵:۵۶
یک جاهایی فکر میکنم اگه میشد دست وبلاگم رو میگرفتم با هم میرفتیم کوهو در و دشت!

fatemeh ^__^ :

آخ گفتی آقاگل
گل گفتی اصلا :)
yek banoo
۰۶ دی ۱۴:۱۴
با اقاگل موافقم واقعا
برا منم حکم رفیق رو داره

:)
دنبالت میکنم 

fatemeh ^__^ :

اوهوم 
وبلاگا خیلی رفیقن خیلی …

:)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...