من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

هوووف -_-

سخته یا من دارم سختش می کنم؟ 

مه‍ شید
۲۳ آذر ۱۸:۵۹
سخته :) 

fatemeh ^__^ :

مشی :(
ree raa
۲۳ آذر ۱۹:۰۰
سخته جانم
خیلی هم

fatemeh ^__^ :

هی ری را :(
pary daryay
۲۳ آذر ۲۲:۱۳
((-:سخته

fatemeh ^__^ :

ولی حل شد :))
آقاگل ‌‌‌‌
۲۳ آذر ۲۲:۲۳
داری سختش میکنی! 
(نظرم با همه مخالفه ها:دی)

fatemeh ^__^ :

سخت بود 
خیلی
حلش کردیم 
با ساعت ها فکر
البته یه سری داده های مسئله رو نمی‌دیدم و یه سریاشم بد برداشت می‌کردم :)
این شد ک علاوه بر این ک خودش سخت بود منم سخت ترش کردم :)
ولی الان حل شد ^___^
آقای خاص
۲۶ آذر ۱۲:۱۲
خیلی سخته@

fatemeh ^__^ :

اره سخته ولی قلق داره :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...