من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

شیشه عمر جوونیمو شکستم…

دریافت

آقای خاص
۲۱ آذر ۲۳:۵۷
:)

fatemeh ^__^ :

:)
نیمکت دانشگاه رجایی
۲۲ آذر ۱۴:۵۱
اما من دلبر نداشتم ، غیر تو دلبر نداشتم ... 

fatemeh ^__^ :

...
آقاگل ‌‌‌‌
۲۲ آذر ۱۸:۳۶
قرض از مزاحمت.
یک سوال دارم از نجومدان بلاگستان :))

صورت فلکی جوزا رو چطوری توی آسمون پیدا کنم؟ کدوم قسمت آسمون باید دنبالش بگردم؟ شرق؟ غرب؟ شمال؟ جنوب؟ وسط آسمون؟ مشخصه راحتی که بشه پیداش کرد چیه؟

fatemeh ^__^ :

خواهش می‌کنم :-)
شما ۱۰ تا سوال بپرسین اصلا :-)
البته لازم به ذکره ک من فعلا در مرحله «نجوم خوانی» هستم :دی

راستش قضیه اینه که ستاره‌های دیگم دقیقا مثل خورشید طلوع و غروب دارن و خب همون طوری هیچ وقت نمی تونیم بگیم خورشید همیشه غربه یا شمال یا جنوب، دقیقا برا بقیه ستاره‌هام همینه
ولی خب بد استاری نایت می تونین تاریخ و ساعت و مکان مدنظرتونو بزنید و تو اون لحظه ببینید جوزا کجاس :-)
برای پیدا کردنشم شما اگه بتونید صورت فلکی ارابه ران که ۳ تا ستاره پرنورم داره و به این شکله ( کیلیک ) تو آسمون پیدا کنید ، جوزا همون کنارشه و روی دایره البروج (همون خطچین‌های داخل عکس) قرار داره ( کلیک )
آقاگل ‌‌‌‌
۲۳ آذر ۱۲:۲۷
آهان نکته اینجاست که من الان استاری نایت ندارم خب :))
ولی میخوام ببینم ساعت 8و9شب این صورت فلکی رو تقریبا کجای آسمون میشه دید. اینکه میگم امشب چون امشب شهاب بارون جوزایی هست و قصد دارم برم بیرون از شهر:دی

fatemeh ^__^ :

راستش بدبختی اینه ک منم ویندوزمو عوض کردم به کل و کلا استاری نایتم پاک شده :-(
ولی خب اگه به خاطر بارش شهابی می‌خواین برین، اگه یکی دو ساعت زیر آسمون بخوابید کلا شهاب می‌بینید
یکم بگردین تو آسمون ارابه ران و پیداش می‌کنید :)
آقاگل ‌‌‌‌
۲۳ آذر ۱۷:۰۷
مرسی :))
موفق تر باشی جوان.
:دی

fatemeh ^__^ :

شرمنده بازم :-(
ایشالا ک خوش بگذره بهتون :-)
جای منم خالی ^__^

ممنانممم :-))
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...