من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

بله -_- این اتاق یه دختره -_-

الان تقریبا دوساعته که دارم دور خودم می‌چرخم و نمی‌دونم دقیقا از کجا باید شروع کنم -_-

میشه کمک؟ 🙊

مهسا سادات
۰۷ آذر ۱۸:۲۷
مگه همینجوری چشه؟خیلی هم خوبه!تازه حس ششمت هم تقویت میشه موقع استفاده از وسایلت...از برای پیدا کردنشون میگم.

fatemeh ^__^ :

والا ک سخته 🤐
اصن سرگیجه گرفتم 🙊
یک من
۰۷ آذر ۲۳:۰۱
اسبه رو خودت کشیدی؟
:دی
به نظر من که اتاقت مرتبه! مال من خیلی فاجعه تره :))

fatemeh ^__^ :

نه بابا :)
پردس
وای من دارم خل میشم -_-
الان قابل تحمل تر شده
یه بخش عظیمی از لباسارو جمع کردم 🙊
الهه
۰۸ آذر ۱۸:۴۲
واای مال منم همینه بوگو چ کنم😢😢

fatemeh ^__^ :

من هر موقع برا خودم به نتیجه رسیدم به توام میگم :|
دلا بانو
۰۹ آذر ۱۴:۳۸
چه اتاق گرم و نرم و دوست داشتنی ای به نظر میاد:))))
وااااااااای که مدت هاست هوس کردم با خیال راحت وقتایی که عشقم کشید شلخته باشم به معنای واقعی کلمه!
به هیچ عذاب وجدانی!
ولی حیف تاهل و یک مرد عاااااشق نظم این اجازه رو دیگه بهم نمی ده:(((

fatemeh ^__^ :

گرم و نرم و دوس داشتنی هم هس :)
زندگی بدون شلختگی مگه میشه اصن؟ 
هووممم حس می‌کنم هیچ وقت نمی‌تونم شلخته نباشم 🙊
صخره .
۱۰ آذر ۱۳:۵۴
ببین عزیزم من تمام عمرمو تا الان با چنین پدیده ای زندگی کردم
و در هشتاد درصد مواقع در ربع ساعت این اتاقو جمع کردم
از دفعات بعد 
در این موارد مستقیم زنگ میزنی به خودم اموزش فشرده میذارم حل میشع
جمع وجورکردن منزل در مسری از ثانیه
تماس بگیرید:-D



±راجب پست بالایی....
همدردیم
تنهایی...
هعی فوطمح هعی

fatemeh ^__^ :

تو نیستی ک اخه کچل جان :/
من از کجا پیدات کنم راهنمایی بگیرم اخه -_-

+ هیع صخی هععیی 🙊
من ماگدالینم .. غول تماشا ...