من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

دورتموند چی کارش می‌کنه؟

بازگشت قهرمانانه رویس 😍

سه گل و دو پاس گل 😎😍

___ سلوچ
۰۳ آذر ۱۳:۳۵
عه آره یادم بود گمونم شما دورتموندی هستین یا نه نمیدونم دقیق
ولی دیشب که بازی یووه رو میدیدم هی زیرنویس میکرد بازی دورتمند رو گفتم کاش به جای رئال مسخره این دورتمند رو نشون داده بودن

fatemeh ^__^ :

اره دورتموندیم ^___^
واقعا :|
ولی خیلی خوب بود بازییییشششش
فقط گل دقیقه ۹۲ رویس 😍😍😍😍
عالی بود یعنی
زاویه بسته و لایی دروازه بان 
وای خیلی خوب بووود :دی
بهار پاتریکیان D:
۰۳ آذر ۱۷:۵۲
عازیزم ؟! 😐🔫

fatemeh ^__^ :

جانننممم 🙄
___ سلوچ
۰۳ آذر ۲۱:۲۶
حس خوبی نداره این فصل لیگ قهرمانان
چلسی نیس :(
الان چند ماهه تو فکرم یه جایگزین دوست داشتنی واسه چلسی پیدا کنم در این مواقع اما هیچ تیمی منو به وجد نمیاره. از همون اوایل که فوتبال رو نگاه میکردم واسه بازیهای چلسی کلی اشک میریختم تا خوشحالی های وصف ناپذیر...
حالا همه اینا رو بیخیال
شما چه تیمی پیشنهاد میکنین که دوسش داشته باشم؟!
فقط آلمانی نباشه چون از آلمان و آلمانی خوشم نمیاد
انگلیسی هم نباشه چون نمیتونم تو انگلیس جز چلسی کسی رو دوس داشته باشم
فرانسه هم که لیگ نداره اصن
میمونه اسپانیا و ایتالیا
که تو اسپانیا رئال و بارسا هم نباشه لطفا

راهنمایی کنین لطفا :)

+بیام اینو کپی کنم خودش اصن یه پست شد واسه وبلاگم :/

fatemeh ^__^ :

وای عالی بود این :))))
تیم 🤔
ایتالیا رو ک نمی‌شناسم اونقدر 🤔
اسپانیا 🤔
اتلتیکو بد نی ولی من جدا از بازیکناش بدم میاد :|
ولی خب تیمیه ک شاید این فصل پایین باشه ولی درکل عملکردش بد نی
اما کلا لالیگا در تخصصمان نیس!!!
شما سوختین!
هرکی از آلمانیا بدش میاد سوختههههه -____-
من ماگدالینم .. غول تماشا ...