من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

برف ؟

امسال هوا یه جور دیگه سرده

با این برف پیش از موعدش

فقط به این فک می‌کنم وقتی من تو خونه کلی لباس پوشیدم؛ اون بیچاره هایی ک خونه ندارن چی کار می‌کنن 😔

اون رفتگری ک صدای خش خش جاروش تو سکوت شب طنین انداز میشه و من چقدر احساس ناتوانی می‌کنم در مقابلش که نمی‌تونم حتی کمک کنم چیز گرمی بخوره :(

یا حتی اون باغبانای مهربونی ک صب اول صب می‌رن سراغ پارکا و سرسبزیشون …

لطفا اگه می‌تونید هرجوری، کمکشون کنید… یا اگه مثه من هنو هجده سالتون نشده و نمی‌تونید شب به هیچ دلیلی برید بیرون حداقل دعا کنیم براشون

راستی اگه کارتون خوابی دیدین یه موقع، با ۱۳۷ تماس بگیرین و اطلاع بدین، گرم خونه های شهرداری آماده کمک به این دوستامون هستن …

صخره .
۱۰ آذر ۱۳:۵۷
مهربون:) چه پیشنهادای خوبی

fatemeh ^__^ :

چاکریم :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...