من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

غررر غرررر

وقتی یهو اس میاد و با روشن کردن صفحه با این  صحنه روبه رو میشم

معمولا کلی ذوق می‌کنم و میگم ایول رصده

اما امان از اون روزی ک بعد از بالایی با این پایینی روبه رو شی 😭

___ سلوچ
۰۱ آذر ۱۸:۰۰
جدیدا دانشگاهمون یه برنامه رصد گذاشت
یادم شما افتادم
خواستم برم
دیگه نشد :/
ایشالا دفعه بعد :)

fatemeh ^__^ :

شما که هر شب رصدین با اون آسمونتون -_-
شما برین بالا پشت بوم رصده اصن -_-
___ سلوچ
۰۱ آذر ۱۹:۱۶
نه اتفاقا خیلی کم ستاره شدیم
بچه تر که بودم قشنگ یادمه خیلیی ستاره داشت آسمون الان خیلی کم تک و توک
ولی کویر خیلی بهمون نزدیکه مثلا یه ساعت هم کمتر
البته گمونم از همین آسمون توی خونه هم اگه تلسکوپ داشته باشه آدم کلی چیز میشه دید حق با شماس

fatemeh ^__^ :

نچ نچ
هوای شهرتونو آلوده کردینا
منجمین ازتون ناراضین :)))
ولی در کل خوشا به حالتون
ما نزدیک ترین مکان رصدی ای ک می‌تونیم بریم دماونده که اونم آسمون شفاف و اونقدر خوبی نداره!
یزد انگار آسمونو فرش کردن با ستاره
واقعا خوبه :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...