من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

چه عنوانی بذارم اخه 🙊

ببین می‌دونی قبول دارم مسیر تا وقتی لذت بخشه ک بدونی تهش بالاخره به یه جایی می‌رسی، ولی قبول داری اگه مقصدت همون ول بودنه باشه چقد حال میده؟

که مثلا هدفتو بذاری این ک از ایستگاه فضایی بیای بیرون و بری
هرجایی که امواج گرانشی می‌برتت و تو می‌تونی همه جا بری
وای فکرشو بکن ! یه سیستمی داشتیم ک می‌تونستیم یه عالمه نزدیک خورشید شیم یا یه عالمه ازش دور شیم!
یا مثلا فک کن می‌رسیدی به کمبرند سیارکی ! اگه می‌تونستی جون سالم بدر ببیری بین تونل سنگا، اون وقت یه تخته سنگ بزرگ برا خودت انتخاب می‌کردی، دراز می‌کشیدی روش! یه دستت زیر سرت و یه پات رو‌اون یکی! به ستاره نگاه می‌کردی، دور از آلودگی نوریو هزار تا آلودگی مسخره دیگه! بعد که استراحت می‌کردی دوباره راه میوفتادی و تخته سنگتو ول می‌کردی و می‌رفتی میگشتی ! تو بی وزنی و بی مکانی! و انقد می‌رفتی تا بالاخره یه روز یا به صورت طبیعی یا بر اثر برخورد یه شهاب سنگ بمیری! اون وقت جسم بی جونت تو فضا می‌موند و نمی‌دونم آیا اونجا موجودی هست که بخواد تجزیت کنه یا نه! شاید فضا هم مثه دریا جسم بی جونو پس بزنه و‌ببرتش به یه جایی ک جاذبه باشه! اون موقع ممکنه بازم به ایستگاه فضایی برگردی ولی این بار بدون روح عوضش با یه کوله بار حس و تجربه ی جدید و هیجان انگیز :) 
+ کامنتم در پی اخرین پست یک من عزیز :)
+ وقتی با کوچک ترین تلنگری کلی خیال می‌بافم برا خودم…
+ این خیالای گاه و‌بی گاه رو دوست دارم…
+ هرکسی که می‌خواد منو بکشه فقط کافیه توانایی تصورکردن رو ازم بگیره!
+ بهار از راه دور هیچ کاری از دستم برنمیاد ولی فقط می‌تونم با تمام وجودم و با تمام حالتای التماسی دنیا ازت بخوام که به هر قیمتی هم که شده و با هر سختی ای به هدف خودت برگرد…
بهار پاتریکیان D:
۲۹ آبان ۲۰:۲۸
حالا از هدف جدیدم مینویسم :)
قشنگ بفهمید چقدر نابودم :) هااارهااار

fatemeh ^__^ :

کاش میشد بیام اونجا
مفصل با خانوادت حرف می‌زدم :(
یک من
۲۹ آبان ۲۱:۲۶

تو با interstellar  زندگی کردی فک کنم!

:)))


fatemeh ^__^ :

شاید خیلی زشت باشه ولی هنو وقت نکردم این فیلم معروفو ببینم 🙊
مه‍ شید
۲۹ آبان ۲۲:۳۱
از تعطیلی بهره ببر لینترستلار رو ببین :))

fatemeh ^__^ :

تعطیلی کجا بود انصافا
برا منی ک تو خونم همه روزا روز کاره :(
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...