من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

چرا خاموش خو :(

البته باید اعتراف کنم منم دنبال کننده خاموش چن وبلاگ هستم ولی اگر خاموش هارا حضور غیاب کنند قطعا حاضری را می‌زنم :)

حالا الا ای خاموش های عزیزم

خودتان را به صرف یک کامنت معرفی بُنُمایید که این جانب را از کنجکاوی برهانید 🙊

والسلام و علیکم و رحمه الله و برکاته 🙊

مکاترونیک خودرو
۲۷ آبان ۱۲:۵۶
السلام علیکم والرحمه الله وبرکاته.........
سلاااااااام حالت چطوررررره؟؟

fatemeh ^__^ :

علیک سلاااامممم
حالم خوبهههه
مهاجر ..
۲۷ آبان ۱۳:۱۵

بار دومه که میام اینجا، اتفاقی

کل چیزیم که ازت میدونم اینه که میزت خوشگله :)

fatemeh ^__^ :

ای بابا خوشحال میشیم بیاید :)
اینا همش به خاطر یک آشناعه
ممنانممم 
چشمتون قشنگ میبینه :)
یک من
۲۷ آبان ۱۳:۲۸
چرا مثلن خاموش دنبال میکنی؟
یعنی خب دنبال کردم عمومی چه فرقی داره خب؟
خیلی دوستدارم بدونم چرا اصلن خاموش دنبال میکنن یه سریا :دی

fatemeh ^__^ :

من خودم یه سری جاها خاموش دنبال می‌کنم، چون حس می‌کنم دوس دارم اون وبلاگو بخونم ولی اکثر اوقات حرفی برا گفتن ندارم و این که نفر عمومی دنبال کنه و کلا ساکت باشه از نظر من یعنی دنبال کردن برای دنبال شدن :)
این جوریه ک خودم این وقتا خاموش میشم ولی اگه بپرسن میگم که خاموشم و می‌خونمشون :)
بهار پاتریکیان D:
۲۷ آبان ۱۴:۰۵
من که روشنم :))

fatemeh ^__^ :

تو اصن سرجهازی وبلاگ منی کچل جان :)))
صخره .
۱۰ آذر ۱۳:۵۹
الکی مثلا من خاموشم:| یاح یاح یاح
بخندین ضایع نشم:_
B-)

fatemeh ^__^ :

بــــه ببین کی اینجاست :)


😂😂😂😂
دیوونه ای تو صخی :))
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...