من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

بهانه‌ای برای بودن

بعد از مدت‌ها اینجا نوشتن

به بهانه‌ی یک چالش دوست داشتنی

برسد به دست آشنای جدیدم :)

[ایهام داره جمله :دی]

این دومیه همین جوری یوهوییه :دی 

باحال شد دیوونگی‌های آخر شب :دی

بهار پاتریکیان D:
۲۰ آبان ۲۳:۵۶
عه آشنا گذاشتش ک :))
الان پستش رو بزارم یا نه ؟! :)))

fatemeh ^__^ :

یعنی خیلی خوبی
نه عزیزجانم نمی‌خواد دیگه :)
witch Aura
۲۱ آبان ۱۹:۲۲
چقدر خوشم اومد از این عکس:)

fatemeh ^__^ :

ممنون :)
ولی از کدومش دقیقا؟ :))
Bahar Alone
۲۵ آبان ۰۸:۰۹
چقدر میزت قشنگه :)))اصن دلم خواست:(((
اگ فردا اومدی دیدی میزت نیست بدون یکی دزدیدتش°

fatemeh ^__^ :

قابل نداره عزیزم :)
چشات قشنگ می‌بینن
Bahar Alone
۲۵ آبان ۲۰:۳۷
عه... یعنی بدزدیمش؟؟/
 میبینی خدا؟؟ این میزه رو دادی به کی؟؟؟ اصن غیرتی نشد... میگه بیا وردار ببر:)) من اگه جات بودم گردن اونی که میخواست میزو بدزده خورد میکردم:|||

fatemeh ^__^ :

اگه این میزرو ورداری ببری، منم میزتو میگیرم
هر میزیم بیوفته دسته من باز همین شکلی میشه :دی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...