من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

قصه ما به سر نمی‌رسه…

صخی فقط به خاطر تو این پست و می‌نویسم

رفتن به معنای جا زدن نیس

رفتن یعنی رسیدن

رفتن یعنی تمام اتفاقای گذشته رو گذاشتی تو گذشته بمونه

یعنی گفتی این برهه زمانی تموم شده و یه برهه زمانی دیگه شروع شده

شاید از نظر تو، مامانم یا بقیه که از بیرون نگاه می‌کنن آدم ضعیفی باشم

ولی فقط خودم می‌دونم که برا ادامه راه نیاز به آرامش دارم

آرامش ِ اینجا ننوشتن

آرامش ندیدن ِ آدمایی که بدون ترس حقمو خوردن و تمام دست و پا زدنام به هیچ جا نرسید

من نیاز به آرامش دارم

شاید تو بگی ضعیفم که دیگه نمی‌خوام بنویسم ولی من می‌دونم مغزم فضای باز نیاز داره تا به سکون برسه

شاید مامانم بگه ضعیفم که فردا نمیرم برا گرفتن مدال ولی من می‌دونم ذهنم ندیدن می‌خواد برا آرامشش

من نمی‌خوام اینجا بنویسم فعلا چون این وبلاگ با جون گرفتن المپیادم جون گرفته

اولین پستش مربوط به یه هفته قبل از اومدن جوابای مرحله دوعه پارساله

و الان که دارم این پست و می‌نویسم فهمیدم المپیادم جدا از کثافت‌کاری‌های دیگه این مملکت نیس

قطعا این آخرین پست من نیست

و قطعا اینجا تنها جایی نیس که توش می‌نویسم

ولی نیاز دارم که از این فضا دور باشم

تو زندگی ذهن و قلب خودم برام در اولویته

من تمام زندگیم دوییدم

زمین خوردم و قوی تر از قبل ادامه دادم

من انقدر که شکست خوردم، استاد دوباره ساختن شدم…

دوباره ساختن مغزم

قلبم

و زندگیم

همیشه گفتم و تا اخر عمرمم میگم که المپیاد یه مسیر بود برای رسیدن به هدفایی که دارم

و اون هدفا انقدر برام مقدس و بزرگ و ارزشمندن که خجالت می‌کشم از خودم که جا بزنم

اگه به نظر تو من یه قهرمانم و می‌خوای ببینی که جا نزدم، من قبل از اون پستت شماره تماسمو بهت دادم

من فرار نکردم

همین جام

دارم خودمو روحمو مغزمو آماده می‌کنم برای یه ماراتون جدید

زندگی بدون تلاش کردن برام معنی نداره

بدون درس خوندن معنی نداره

هرجا که منو نشسته و بی جنب و جوش و تلاش دیدی بدون که مردم

ولی الان

همینجا

جلوی تمام کسایی که این پستو می‌خونن

می‌خوام بهت بگم که من زندم

و تا وقتی نفس می‌کشم

با هر زمین خوردنی

دوباره بلند میشم و قوی‌تر ادامه میدم

قانون اول زندگیم:

هرجا شکست خوردی برو و با یه پیروزی برگرد…

موفق هستم

صخره .
۲۴ شهریور ۲۳:۲۲
دمت گرم 
همینو میخواستم:)

fatemeh ^__^ :

:)
آقاگل ‌‌‌‌
۲۴ شهریور ۲۳:۳۲
من که نمیدونم چی شده.
ولی حس کردم اتفاق خوبی نبوده.
و حس کردم خودت بهتر از من میدونی زندگی اگه گاهی وقتا بر مراد ما نیست به معنی شکست نبوده و نیست. اینکه راه رسیدن به هدف ها خیلی بیشتر از ایناست.
و حس کردم میدونی که میتونی. و مهم اینه که خودت میخوای و براش مطمئنم که تلاش میکنی.
فقط میتونم برات آرزوی موفقیت کنم. آرزوی بهتر تر شدن. و دعا کنم موفق تر باشی.

دور گردون ار دو روزی بر مراد ما نرفت.
دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور :)

fatemeh ^__^ :

هیییچ اتفاق خاصی نیوفتاده :)
فقط به جای اینکه کامل از کنکور معاف شم سهمیه ۲۰ درصدیشو گرفتم :)

واقعا حالم خوبه و مثل همیشه بیشترین تلاشا مال منه :)
بهار مینویسد
۲۵ شهریور ۰۰:۵۱
بیشعور ِ سیب زمینی ..
ما فقط میخوایم تو خوب باشی و موفق .. همین ..

fatemeh ^__^ :

!!!!!!!
://///
bahar ...
۲۵ شهریور ۱۲:۴۹
((: من باحرفات خیلی روحیه گرفتم

fatemeh ^__^ :

ببین دیگه حال خودم چقدر خوبه :)
بهار مینویسد
۲۵ شهریور ۲۱:۱۷
چته خو ؟! :)))

fatemeh ^__^ :

صوبتی ندارم راجع به کامنت قبلی اصن :)))
بهار مینویسد
۲۵ شهریور ۲۲:۱۵
خب همون :)))
اینارو ول کن ، ساعت شیش ، سیاه چاه منتظرم 😎😎😎

fatemeh ^__^ :

سیاهچالههههه بهااااار
سیاهچالههههه
پیرم کردی :)))
بهار مینویسد
۲۵ شهریور ۲۳:۴۲
سیاه چاه 😎😎😎

fatemeh ^__^ :

😐😐😐😐
خاب 😐😐
بهار مینویسد
۲۶ شهریور ۰۱:۴۱
خاب به جمالت 😐😶

fatemeh ^__^ :

عخیییی :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من ماگدالینم .. غول تماشا ...