من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

سومین قدم

پیش به سوی امتحان رصد :)

دعا کنید منو 

یادتونه اون اولا غر می‌زدم که باید اسم و جای کلی ستاره‌رو تو آسمون بلد باشیم ؟

الان اعلام می‌کنم که علاوه بر اونا، قدر‌هاشون (عددی که به ازای روشناییشون بهشون نسبت داده میشه) رو هم حفظ کردم :|

هنوز برا خودمم عجیبه که اون همه عدد رو یادگرفتم :/

قراره بریم رصدو بترکونیم بیایم :)

دداببظظظ :))

بهار پاتریکیان D:
۱۰ شهریور ۱۰:۲۳
میترکونی کچل :))))

fatemeh ^__^ :

Yeeep :)))
آقاگل ‌‌‌‌
۱۰ شهریور ۱۰:۳۳
:))))
رصد خوش بگذره. کلی هم شهاب ببین. 
در کمال ناباوری دیشب در حال پیاده روی شهاب دیدم! ^_^
موفق تر باشی ان شالله.

fatemeh ^__^ :

ممناننممم ^___^
ان‌شالله :)
الی
۱۰ شهریور ۱۵:۳۰
میترکووووونییییییییییییی😊😊

fatemeh ^__^ :

یسسس :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من ماگدالینم .. غول تماشا ...