من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

کنتراست زندگی

اگه یه روز یه دختری رو دیدین با شلوار کتون ِ دمپای مشکی و مقنعه مشکی و مانتوهای رنگ‌تیره، 

با کوله پشتی مشکی

هندزفری تو گوششه و رو یه ارتفاعی دور از همه نشسته و

داره درس می‌خونه و اصن انگار تو این دنیا نیست

بیاین باهاش سلام‌علیک کنید

منم :)

بهار پاتریکیان D:
۰۲ شهریور ۱۳:۵۸
اگه یه روز یه دختری رو دیدی با شلوار مشکی و مانتوی سرمه ای و مقنعه ی مشکیِ کج که روش پفکی بود ، کتاب شعر دستش بود و مثل احمقا با خودش حرف میزد و به شعرا لبخند میزد ، بهش سلام نکن چون من نیستم :|
من اون روانی ای عم که همش ادامس تو دهنشه و شالش میوفته نمیفهمه :||||
سِلام :|

fatemeh ^__^ :

سِلام عشق جان :)
چقد تو خوبی آخه :))
bahar ...
۰۲ شهریور ۱۴:۰۷
/: باعشه میاییم

fatemeh ^__^ :

شما نیومدیم مهم نی
دوستام هستن
صخره .
۰۲ شهریور ۱۴:۵۴
بهار عاشقتم:-D

عاغا!اخم،هنذفری،زل به افق،جین ابی،کتونی،کوله خاکی 
منم منم منم دالی کنین عمو ببینه:-D

fatemeh ^__^ :

دال،لی صخیییی داللییییی :))))
آقاگل ‌‌‌‌
۰۲ شهریور ۱۸:۲۷
اگه یک روز یک آقاگل دیدید که تو خیابون داشت راه می رفت آب دستتونه بزارید زمین بیاید ازش امضا بگیرید چون اون منم ! آقاگل ملت :دی

fatemeh ^__^ :

آقاگل که اصن جای امضا نگرفتن نذاشته برا ما :))
من حتما باید یه روز بیام سمیرم شمارو ببینم :)
مریم y.
۰۲ شهریور ۲۳:۱۲
منم اونیم که کتونی شبرنگ سبز پاشه کیف یه ور دوششه و شلوار مشکی و مانتو مشکی با مقنعه مشکی سرشه پشت کلهشم تخته هندزفری تو گوششه و گوشی هم دستشه دیکشنری هم اون یکی دستشه و در حالی که تند تند داره میره سر کار لغت حفظ میکنه :ا

fatemeh ^__^ :

خاب !
آقاگل ‌‌‌‌
۰۳ شهریور ۰۰:۳۲
بیاید قدمتون روی چشم :)))

fatemeh ^__^ :

:)
بهار پاتریکیان D:
۰۳ شهریور ۱۶:۵۶
پاکش کردی چرا خو ؟! :/

fatemeh ^__^ :

کامل نبود
اشتباهی انتشار زدم
تا شب منتشرش می‌کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من ماگدالینم .. غول تماشا ...