من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

چیه خو :/

من اگه یه فرشته آرزو برآورده‌کن داشتم،

هی

همش

فقط

بازم

کلا

همیشه

بهش میگفتم بغـــــــل

من بغل

یکی منو بغل

bahar ...
۰۱ شهریور ۱۷:۵۱
(: بغل من بغل

fatemeh ^__^ :

ها؟
صخره .
۰۱ شهریور ۱۸:۳۳
بثر بغل عمو خو

fatemeh ^__^ :

عمو کوش ؟
عمو نیس!
الی
۰۱ شهریور ۲۰:۰۷
دیوااانه😂😂😂😂😂 وااییی ببینمتتت حسابی بغل😍😍

fatemeh ^__^ :

حسابیییی :))
آقاگل ‌‌‌‌
۰۲ شهریور ۰۱:۳۸
اون خرس مهربونه مگه نیست خب؟ همون خوب بود که.
خرج خورد و خوراک هم نداره. گرمم هست:دی

fatemeh ^__^ :

گرم نیست…
___ سلوچ
۰۶ اسفند ۲۳:۱۵
نظر من با نظر آقاگل نزدیکتره
من دقیق یادم نیست ولی عکس اتاقتون پر بود از اجسامی که میشه بغلشون زد

fatemeh ^__^ :

دقیقا مشکل اینجاس ک من بغل می‌کنم
مریم y.
۰۸ اسفند ۱۲:۲۳
:)) برو یکیو به زور بغل کن :))

fatemeh ^__^ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من ماگدالینم .. غول تماشا ...