من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

لحظه‌ها می‌گذرن و تو نیستی اینجا…

شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی‌باشد!

یعنی اینی که با Android6.0 Marshmallow و Chrome Mobile 52.0.2743.98 رزولیشن ۶۴۰-۳۶۰ به وب منو بهار اومده تو نیستی ؟

هستی؟

صخره .
۰۱ شهریور ۱۱:۲۶
لعنت!اومدم شمارشو ازت بگیرم که ...
کاش عرفان باشه...کاش

fatemeh ^__^ :

لعنت به من که زودتر نفهمیدم شمارشو دارم اه
لعنت
صخره .
۰۱ شهریور ۱۲:۱۵
نگو اینجوری فاطمه! إ!

fatemeh ^__^ :

صخره دارم دیوونه میشم
No Name
۰۱ شهریور ۱۲:۴۰
چیشد حالا ؟!

fatemeh ^__^ :

هیچ
bahar ...
۰۱ شهریور ۱۴:۰۷
)): میاد انشالله

fatemeh ^__^ :

صخره .
۰۱ شهریور ۱۴:۱۸
به خاطر عرفان؟ دیوونه که بودی عزیزم گردن بچه مردم ننداز:-D
فقط یک صخره میتونه در این شرایط هم .. مفت بزنه:| با هژکل

fatemeh ^__^ :

از دست تو صخی :)
چه خوبی هستی تو :)
صخره .
۰۱ شهریور ۱۶:۴۰
لامصب عجب جمله هپی اوریه این خوبه هستی:-D

fatemeh ^__^ :

اصن اگه بدونی وقتی اون بالا می‌زنه نظر جدید چقدر دعا می‌کنم تو باشی، همش برا من کامنت میذاری :)
صخره .
۰۱ شهریور ۱۸:۳۳
وااااااقعن دعا میکنی من باشم؟؟عححححححححح^___^[استیکر خر کیف هنوز اختراع نشده؟:-D]

fatemeh ^__^ :

:)
بهار پاتریکیان D:
۰۱ شهریور ۱۹:۵۴
باز من باید به صخی حسودی کنم فاطمه ؟! :(((

fatemeh ^__^ :

الان خوبه منم به تو حسودی کنم؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من ماگدالینم .. غول تماشا ...