من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

بازگشت از رصد!

دیشب و پریشب رصد بود!

من قطعا تو اولین فرصتی که برام پیش بیاد میرم عکاسی نجومی یاد می‌گیرم

واقعا خیلی حس بدیه چشمت یه عالمه چیزای خوشگل ببنه و نتونی‌ثبتش کنی!

مخصوصا این دو سه شب بارش شهابی هم بود

یعنی سرتو می‌بردی بالا می‌دیدی داره شهاب رد میشه!

البته راستشو بخواید بعد از ۳-۴ بار خیلی عادی شد :|

ولی خب به نظرم ستاره‌ها و کهکشان خیلی خیلی خیلی فوق‌العاده‌ترن!

چهارشنبه صب امتحان تئوریه میانترم داشتیم

بعد از ظهر راه افتادیم سمت دماوند!

الانم بعد از ۲۲ ساعت بیداری خدمت شوما دارم پست میذارم!

تازه دوشنبه‌هم امتحان میان‌ترم تحلیل‌داده داریم :-!

من برم غش کنم!

صخره .
۲۲ مرداد ۱۲:۴۸
برو بروووووو

fatemeh ^__^ :

من غش :))
بنفشک ...
۲۲ مرداد ۱۳:۰۸
امیدوارم توی همه ی این امتحانا موفق باشی 
البته اول از همه توی یادگرفتن عکاسی ‌‌‌:)
خسته هم نباشی هموطن :)))

fatemeh ^__^ :

ممنانمم :)
آقاگل ‌‌‌‌
۲۲ مرداد ۲۰:۳۴
خوشا شما که رصد داشتی اونم دقیقا شب هایی که شهاب بارون بوده. 
من بهترین جای ممکن رو انتخاب کردم و یک ساعت منتظر موندم و به سختی 8-9تا شهاب خوب دیدم. خیلی البته خوش گذشت. خیلی خوب بود. بخصوص که وقتی این همه عظمت رو میبینی به چیزی جز خودش نمیتونی فکر کنی.
و باز همون شعر معروف: چیست این سقف بلند ساده بسیار نقش...

fatemeh ^__^ :

اره جالب بود واقعا :)

می‌دونستید جرم شهابا تو اوردر ِ چن گرم هست؟

چیست واقعا؟ خدا داند و بس…
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من ماگدالینم .. غول تماشا ...