من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

سوال جواب!

چه زمانی بیشتر از همیشه خوشحال بوده‌اید؟

وقتی تو راهی قدم گذاشتم که چیزی بهم اضافه کرده

بزرگ‌ترین ترس‌تان؟

مفت بمیرم

اولین خاطره‌ای که در ذهن‌تان هست؟

چیز جالبی یادم نمیاد :| شاید چون این روزا ثانیه به ثانیش خاطرس

کدام انسان در قید حیات را بیش از بقیه تحسین‌ می‌کنید و چرا؟

مامانم، چون قدرتمند ترین آدمیه که تو عمرم دیدم و یه الگوی بی‌نظیره 

چه خصلتی در خودتان می‌بینید که به نظرتان تاسف‌آور است؟

هیچی

گران‌بهاترین مایملک‌تان؟

مغزم

دوست دارید کجا زندگی کنید؟

جایی که جمعین غالبش پایه‌ای ترین قوانین زندگی، شعور اجتماعی و فرهنگ رو داشته باشن… چیزی که اینجا پیدا نمیشه هیچ جوره

بزرگ‌ترین قدرتی که مایل بودید می‌داشتید؟

تمام بچه‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست رو حمایت کنم و خنده بیارم رو لباشون

چه چیزی افسرده‌تان می‌کند؟

بی فایده بودن

به خاطر چه چیز به والدین‌تان مدیون هستید؟

به خاطر نشون دادن درد مردم بهم، فهمیدن

عطر مورد علاقه‌تان؟

شَنل چَنس

کلمه محبوب‌تان؟

کمک

کتاب مورد علاقه‌تان؟

شازده کوچولو

بدترین چیزی که کسی به شما گفته؟

یادم نمیاد…

دوست داشتید بیشتر به چه کسانی می‌گفتید متاسفم و چرا؟

در معنای اظهار پشیمونی: به خودم     در معنای تاسف از صحبت کردن با آدم مذکور: به ۹۵درصد آدما

عشق شبیه چیست؟

یه خواب راحت

شده به کسی بگویید «دوستت دارم» و دوستش نداشته باشید؟

نه

بزرگ‌ترین ناامیدی‌تان؟

پسر نیستم

اگر می‌توانستید گذشته‌تان را اصلاح کنید، چه چیزی را تغییر می‌دادید؟

هیچی

اگر می‌توانستید به زمان گذشته برگردید، به چه زمانی می‌رفتید؟

به چهارسالگی

آخرین بار چه زمانی و چرا گریه کردید و چرا؟

یک‌شنبه؛ چون حس می‌کردم جایی که هستم رو دوس ندارم…

چطور آرام می‌شوید؟

بغل

چه چیز به‌خصوصی کیفیت زندگی‌تان را بهتر می‌کرد؟

آشنا شدن با کتاب از ۶-۷ سالگی

از نظر خودتان، بزرگ‌ترین دستاوردتان چیست؟

اینکه کاری رو انجام میدم که عاشقشم حتی اگه همه مخالفت کنن و سنگ بندازن جلو پام

شب‌ها چه چیزی بیدارتان نگه می‌دارد؟

اینکه بی‌خوابیام میشه لبخند

دوست دارید در مراسم خاکسپاری‌تان چه آهنگی نواخته شود؟
یه روز خوب می‌رسه مرتضی پاشایی

و مایلید چطور در ذهن دیگران باقی بمانید

بگن در عین اینکه مغرور و منزوی بود دلش برا بچه‌های پرورشگاهی پر می‌کشید و برا اونا جور دیگه‌ای بود

بهترین درسی که از زندگی آموختید؟

تنها باش

همین حالا دوست داشتید کجا بودید؟

بغل بابام

یک جوک به ما بگویید.

نمی‌دونم!

.

.

+ مرسی از آقای گوهری بابت اینا! جواب دادن بهشون جالب بود…

+ دو رنگ نوشتن با گوشی خیلی سخته انصافا :/

+ اومدم خونه

+ حالم از ۹۰ درصد آدما بهم می‌خوره، نسبت به ۱۰ درصد بقیه حسی ندارم، عاشق ۳ نفرم…

+ به طرز عجیبی به آسمونو و اسم ستاره‌های مهم صورت‌فلکی‌ها مسلط شدم!

+ این روزا حس می‌کنم زندگیم یه جامپ خیلی بزرگ رو داره پشت سر میذاره نسبت به ۲ هفته پیش

+ زندگی وقتی همه‌چی خوب و خوشه مسخرس

+ همین

بهار پاتریکیان D:
۰۸ مرداد ۰۲:۱۰
منم مینویسمش اینوووو

fatemeh ^__^ :

بنویس باحاله :)
الی
۰۸ مرداد ۰۲:۴۵
ینی عاشق جمله آخرتم و به شدت باهاش موافق!

fatemeh ^__^ :

چاکریم ^___^
علی گوهری
۰۸ مرداد ۰۸:۰۶
پس راضی بودین از کلاسا
دیگه هم مرحله بعدی داره المپیاد؟!

تنها باش. این خیلی خوب بود.

ممنون شرکت کردین :)

fatemeh ^__^ :

چجوری اینو از حرفام استنباط کردین :O

بچه‌هایی که طلا میشن میرن جهانی سال دیگه

اوهوم… نتیجه داده تاحالا :)

ممنون که این سوالارو گذاشتین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من ماگدالینم .. غول تماشا ...